Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Äsch, skit i detta. Vi ska peppa nu! Flera plus tack!!! :)
Äsch, skit i detta. Vi ska peppa nu! Flera plus tack!!! :)
Meja: ja tänk att det ska klaffa så mellan partner också. Vissa "passar inte ihop". Alltså rent fysiskt..
Tääääänk om det kunde va min tur nu? Drömma kan man :)
Nu när min mens dyker upp siktar vi på dig snäckan! Blir det en pergobebis tro? Hihiii
Hoppas hoppas! :)
Kul att du bestämt det åt mig, då litar jag på det! ;)
Dags att snusa kudden. Kanske drömma om bebis rent av? Inte helt ovanligt för mig..
Natti
Tack för omtanken! Och Grattis till nya plus!!! Kul! Enda "positiva" denna gång är ju att det iaf gick åt skogen snabbt så man slapp att hinna ställa in sig mentalt så mkt. Eft jag fick "ej gravid" bara dagen efter mensen/tidiga missfallet startade hoppas jag att ÄL kommer som vanligt så vi snabbt kan försöka igen. Så... Hoppas hoppas kunna lägga in lite bilder om 2-3 veckor för analys (igen....... :S ) Tror ni föresten jag måste ta kontakt för undersökning/Vul när det kom så extremt tidigt? Känns som jag kan lita på att kroppen skött det själv? Mensen blev bara någon dag sen, eller?
ska läsa igenom tråden imorgon jag lovar!!
Tog faktiskt ett preg test idag på äl+11, negativt :( hoppas testerna visar nått på måndag iaf
slänger in bild imorgon
Ja jag tyckte de blev lite jobbig stämning i tråden så de vänder vi på nu
Och peppar alla för
Vi e
Så
Duktiga själva på att"negga" ner oss så vi behöver all hjälp och stöttning!!
Hur har de gått Knasten? Testat me
Digitalt
Än?