• Angeliic

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lizz89 skrev 2012-07-21 19:28:03 följande:
    Vilket program har ni som redigerar bilder??
    Jag använder Photoshop
    A0508 skrev 2012-07-21 19:14:01 följande:
    Grattis!!!!!!!!!
     Tack!! Och stort grattis till dig också! Solig
  • sajo0106
    lovelyangel82 skrev 2012-07-21 19:40:29 följande:
    Åh wow vilken plussar dag idag!! Vart ska vi ta vägen nu? Finns de nån grav tråd?

Lisa: många kramar till dig.. Vet hur de känns med
    Mf.. Men
    Om
    Psyket är
    Redo så är kroppen redo så fort du får äl..
    Kan nästan ta sig snabbare och bättre efter ett mf.. För oss gick de vägen.. Skickar styrke kramar!
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m65776880.html

Hit kan man komma om man vill :)
  • Helenmedh

Idag " plussade" jag med testlagret, kollade med cb digital men det visade inte gravid.. Min pappa fyller 70 år idag. Tycker ni att jag kan fira honom? Med alkohol alltså.. Jag tycker det känns knepigt men * inte gravid * lyser innanför mina ögonlock...

• Hoppas 2013
    Helenmedh skrev 2012-07-21 20:39:08 följande:
    Idag " plussade" jag med testlagret, kollade med cb digital men det visade inte gravid.. Min pappa fyller 70 år idag. Tycker ni att jag kan fira honom? Med alkohol alltså.. Jag tycker det känns knepigt men * inte gravid * lyser innanför mina ögonlock...
    Jag hade inte druckit. Hur starkt var TLs test?
  • Hoppas 2013
    För digitala test mäter på 25ml, och har du då bara 24, så får du inte gravid.
  • lilaemma
    Jag skulle inte gjort det. Men å andra sidan dricker jag ju aldrig. ;) Det kan inte skada fostret så tidigt, eftersom ni har skilda blodomlopp. Men för din egen ångests skull så låt bli. Eftersom du troligtvis är gravid är det väl onödigt, eller?

Testade du med samma urin på båda testen eller var cb senare?
  • Knasten83

Helenmedh: man kan leva normalt tills man vet. Om du är gravid tar det inte från dig än, ingen fara med alkohol.

• A0508
    jag plussade ju idag (eller igår) och jag drack rosé förra veckan... jag tog bara 2 glas och då visste jag ju inte om jag var gravid även om vi planerade.. tror inte det skadar!
  • Helenmedh

Tls ligger på 25 tror jag..

Lilaemma: nej jag testade med morgonurin med Tl och eftermiddag med cb på bim -3..

Knasten: det är så jag vill känna.. Hela barnverkstaden tar ihjäl mig. 13 månaden.. Min pappa fyller 70 år, vi har bjudit på båtresa med mat och övernattning. Men när det kommer ett barn.. Jag kan inte låta bli att gråta.. På riktigt. Min pappa är mitt allt och han ska fan ha barnbarn! Fan å..

• lilaemma
    Helenmedh skrev 2012-07-21 20:51:44 följande:
    Tls ligger på 25 tror jag..

Lilaemma: nej jag testade med morgonurin med Tl och eftermiddag med cb på bim -3..

Knasten: det är så jag vill känna.. Hela barnverkstaden tar ihjäl mig. 13 månaden.. Min pappa fyller 70 år, vi har bjudit på båtresa med mat och övernattning. Men när det kommer ett barn.. Jag kan inte låta bli att gråta.. På riktigt. Min pappa är mitt allt och han ska fan ha barnbarn! Fan å..
    Alltså antagligen var morgonurinen mer koncentrerad. CB kunde inte mäta nivån eftersom urinet var för utspätt. Du är med största sannolikhet (99% säkerhet) gravid.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester