• Lizz89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2012-07-22 19:17:39 följande:
    lizz: 3+1? Då är det väl ca en vecka till bim?
    japp de är det.
  • Knasten83

Helenmedh: för många är just det ett tecken, att du inte känner ngt. Det med brösten verkar ju lovande! Får du alltid så stora bröst innan mens?

• burningheart

Hej!

Skulle behöva lite hjälp med några bilder, själv anar jag något svagt men kan ju också vara att jag så gärna vill se något.
    Vad tror ni?

Ser det dock bättre i min telefon än vad jag gör här på datorn inser jag nu...
  • Helenmedh
    Knasten83 skrev 2012-07-22 19:27:59 följande:
    Helenmedh: för många är just det ett tecken, att du inte känner ngt. Det med brösten verkar ju lovande! Får du alltid så stora bröst innan mens?
    Nej jag brukar inte ha så innan mens, dom är alldeles stenhårda :P
    burningheart skrev 2012-07-22 19:34:35 följande:
    Hej!

Skulle behöva lite hjälp med några bilder, själv anar jag något svagt men kan ju också vara att jag så gärna vill se något.
    Vad tror ni?

Hej! Tycker det där ser väldigt lovande ut  

• Lizz89
    burningheart skrev 2012-07-22 19:34:35 följande:
    Hej!

Vad tror ni?

Ser något väldigt svagt =)
  • Knasten83

Helen: men då e det ju positivt!!! Mitt första tecken va brösten. Jag har aldrig ont i brösten men DÅ hade jag. Varma som febriga..

• burningheart
    Helenmedh skrev 2012-07-22 19:41:59 följande:
    Burninghart: Trixade lite och jo, nog finns det något där När är bim?

Det är det jag är så himla osäker på... Bim är egentligen den 23/7, men den 14/7 fick jag "mens", som varade i 5 dagar... Dock var den inte som den brukar vara, inte alls samma mensvärk och heller inte samma mängd. När den tog slut så blev jag så förvirrad, för jag har haft svag molande värk, och sen igår har jag haft flytningar som inte känns som det brukar. Så jag är väldigt förvirrad
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester