• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Loppan8604 skrev 2012-07-22 23:25:55 följande:
    Hej tjejer! Haft fullt upp ida så har inte varit inne så mycket.
    Knasten: Tråkigt med mens:( du får avnjuta lite alkohol nu under tiden å hoppas att de e din tur i augusti!
    Själv har äl precis varit å ida märkte ja att bröstvårtorna ömmar å att de drar i höger sida vid livmodern ibland. Hoppas att detta e något positivt:) får väll de om den 12-14 dagar. Hoppas hoppas!!
    Ja man får ju försöka se det positivt! ;) Får kränga ostar och dricka lite vin ;)
    www.heddishsaker.blogg.se
  • popcornplaya

Neg idag på äl+7 ;) hade inte förväntat mig så mkt annat men hade ett test kvar hemma så ville använda upp det och sen får vi se om mensen kommer som vanligt eller om det blir att köpa test.

• Lizz89

Tog ett nytt test idag RFSU. Efter 5 min såg ja inget men efter 15 mon började de synas nått. Efter 20 ser man strecket fast tycker de ser grått ut :/ . Står att man inte ska läsa av testet efter 30 min, så de är ju ändå inom tiden. Kan lägga upp bild sen när ja får till gång till dator. Fler som fått så??

• Snuttan 01
    Trixxy skrev 2012-07-23 06:47:40 följande:
    Negativt bim-4 inte meningen att vi skall få syskon till barnen eller?hur mycket/lite sex krävs egentligen?
    Tajma rätt krävs..:) och det kan vara svårt. men det kommer. LYCKA TILL!
  • Snuttan 01
    Lizz89 skrev 2012-07-23 08:12:22 följande:
    Tog ett nytt test idag RFSU. Efter 5 min såg ja inget men efter 15 mon började de synas nått. Efter 20 ser man strecket fast tycker de ser grått ut :/ . Står att man inte ska läsa av testet efter 30 min, så de är ju ändå inom tiden. Kan lägga upp bild sen när ja får till gång till dator. Fler som fått så??
    Jag tycker det verkar vara för länge du behöver vänta innan utslag. Men hoppas verkligen att det stämmer. Har du gått över BIM?
  • Snuttan 01
    Lizz89 skrev 2012-07-23 08:26:05 följande:
    Ska ha mens den 28-29:onde så de är några dagar kvar
    Jaha men då blir de säkert jättebra.:)  Är ju inte ofta det ger positivt så tidigt.. Jag testade 5dagar innan BIM och då neg sen 4dagar innan och då positivt. Så håll ut.:)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester