Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ingen speciell stegring idag.. Jag tror att ägget kan ha blivit befruktat men att det inte fäst.. Det är ju inte första gången som det händer om det nu är så...
LITA EJ PÅ RFSU!!!!
jag fick en stegring som både jag och maken såg på 3 test. igår efter 2 dagar testade jag igen och tänkte att nu blir det ett starkt pluss...nada....
det har på de senaste testen blivit synliga streck efter några min så det är inte de som kan uppkomma efter giltig tid.....
jag har använt testen med de andra barnen utan problem men nu har de blivit så dåliga..kommer aldrig med använda dem....
Linkmamma: begär tillbaka pengarna. Tråkigt :/ eller kan ägget ha släppt?
jo jag kommer att skriva till dem.....något annat jag märkt med deras tester är att det nu ofta är konstiga skåror och jag på testen...
jag har ju inte fått tillbaka min mens efter avslutad amning så jag har inte så mkt koll på äl.. men jag hade ont vid 6 och äl symptom och efter det började jag må skit. testade med tl-s tester svagt fomäl+3-äl+7 sen bim-5 och med rfsu svagt streck sen bim inget...men tl-s tester läste jag att man inte kunde lita på så därför köpte jag rfsu....
det värkar som att företagen skyndar sig med testen och vi blir lidande...
ha ha ska stå jack på testen..