• isflikkan1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2013 skrev 2012-07-23 15:29:04 följande:
    Tack så mycket! :) 
    Kom som en lagom stor chock, trots att jag har mycket tvillingar i släkten. Och mannen har ju sagt hela tiden att första gången vi skaffar barn ska det vara tvillingar - men jag har sagt att det räcker med en bebis första gången, men nu fick han som han ville, så gissa en som är stolt? ;)
    Hihihihihihi, sitter å skrattar för mig själv på jobbet!! Underbart roligt!! Å dessutom 3v längre gånget än va du trodde, vad är oddsen lixom!! Tungan ute
    Jag fick en brasklapp i ansiktet idag vecka 11 och börjar må dåligt idag... suck! Är väl nu allt illamående ska gå över!?Flört Men så länge man har symptom är det juh bra!!
  • Hoppas 2013
    isflikkan1 skrev 2012-07-23 15:33:32 följande:
    Hihihihihihi, sitter å skrattar för mig själv på jobbet!! Underbart roligt!! Å dessutom 3v längre gånget än va du trodde, vad är oddsen lixom!! Tungan ute
    Jag fick en brasklapp i ansiktet idag vecka 11 och börjar må dåligt idag... suck! Är väl nu allt illamående ska gå över!?Flört Men så länge man har symptom är det juh bra!!
    Hihihi :) Och jag var nog lite chockad där jag låg med för när BM sa "nämen här ser man två hjärtan *med ett leende*" så vräkte jag ur mig "Va? Har bebisen två hjärtan?" hahah. Men sen trillade femöringen ner! ;)
  • Hoppas 2013

Och jag mår förbannat illa fortfarande och har gjort sen vecka 5. Hua.. Måste till och med sova med ett paket kex bredvid sängen för att slippa röra mig innan jag har ätit nåt. Men så länge bebisarna mår bra - så är det lugnt! :) Man får ju en fin belöning sen! :)

• isflikkan1
    Hoppas 2013 skrev 2012-07-23 15:40:00 följande:
    Hihihi :) Och jag var nog lite chockad där jag låg med för när BM sa "nämen här ser man två hjärtan *med ett leende*" så vräkte jag ur mig "Va? Har bebisen två hjärtan?" hahah. Men sen trillade femöringen ner! ;)
    Hahahahahahahaha, du är juh för rolig!!
  • Capiche
    Hoppas 2013 skrev 2012-07-23 15:24:08 följande:
    Var på UL idag och var tydligen i vecka 12+5 och inte 9+1 som jag trodde. Så nu är det bara 190 dagar kvar, hihi. Fick även se två hjärtan och inte bara ett. Vilken lycka! Grattis till alla er andra som också har plussat och ni andra får fortsätta kämpa. Ge inte upp! ♥
    Gud va roligt grattis grattis!!!! :) 
    ~ Tredje försöket / ÄL 29/7 / BIM 11/8 ~
  • Hoppas 2013
    isflikkan1 skrev 2012-07-23 15:41:55 följande:
    Hahahahahahahaha, du är juh för rolig!!
    Skämdes lite efteråt, men tvillingar var inte vad jag tänkte på i den stunden. Haha! 
    Capiche skrev 2012-07-23 15:44:48 följande:
    Gud va roligt grattis grattis!!!! :) 
    Tack! :)
  • Tiger grr
    Hoppas 2013 skrev 2012-07-23 15:24:08 följande:
    Var på UL idag och var tydligen i vecka 12+5 och inte 9+1 som jag trodde. Så nu är det bara 190 dagar kvar, hihi. Fick även se två hjärtan och inte bara ett. Vilken lycka! Grattis till alla er andra som också har plussat och ni andra får fortsätta kämpa. Ge inte upp! ♥
    Grattis!! Va häftigt med tvillingar!! Glad
  • Hoppas 2013
    Tiger grr skrev 2012-07-23 15:53:43 följande:
    Grattis!! Va häftigt med tvillingar!! Glad
    Ja, det ska bli supermysigt! Och jag som redan hade spanat in en supersnygg vagn, måste nu börja planera om det där, haha. Men har jag tur finns modellen i tvillingvagn med! :)
  • Tiger grr
    Hoppas 2013 skrev 2012-07-23 15:56:54 följande:
    Ja, det ska bli supermysigt! Och jag som redan hade spanat in en supersnygg vagn, måste nu börja planera om det där, haha. Men har jag tur finns modellen i tvillingvagn med! :)
    Skrattande det finns den säkert. Glad
    Är det första barnen för er?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester