• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh: åh.. Tror jag va med om det förra mån. Tråkigt...

• lilaemma
    linkmamma skrev 2012-07-23 10:12:34 följande:
    LITA EJ PÅ RFSU!!!!
    jag fick en stegring som både jag och maken såg på 3 test. igår efter 2 dagar testade jag igen och tänkte att nu blir det ett starkt pluss...nada....
    det har på de senaste testen blivit synliga streck efter några min så det är inte de som kan uppkomma efter giltig tid.....

jag har använt testen med de andra barnen utan problem men nu har de blivit så dåliga..kommer aldrig med använda dem....
    Eller tidigt mf?
  • Niicesara
    malin7878 skrev 2012-07-23 12:25:39 följande:
    Är det ngn som är gravid och har hjärtklappning?
    Jag är gravid i vecka 28 och har hjärtklappning till och från. Vilken vecka är Du i?
    Det är i alla fall helt normalt eftersom blodvolymen ökar när man är gravid. :)
  • EQ85
    malin7878 skrev 2012-07-23 12:25:39 följande:
    Är det ngn som är gravid och har hjärtklappning?
    ja. samt känsla att en elefant ibland sitter på bröstkorgen.
    är i v 18+3 idag 
  • linkmamma
    lilaemma skrev 2012-07-23 12:44:52 följande:
    Eller tidigt mf?
    Nej jag har ju inte blödit något så inget mf.....
  • lilaemma
    linkmamma skrev 2012-07-23 13:37:35 följande:
    Nej jag har ju inte blödit något så inget mf.....
    I tidiga mf blir testen oftast negativa innan blödningen kommer. Hormonhalten är ju låg.
  • lilaemma
    lilaemma skrev 2012-07-23 13:39:01 följande:
    I tidiga mf blir testen oftast negativa innan blödningen kommer. Hormonhalten är ju låg.
    Kallas även kemisk graviditet. Är otroligt vanligt och eftersom vi nu testar så tidigt så vet vi om det. Förr hade man inte hunnit upptäcka det eftersom mensen kommit ungefär när den skulle.
  • Snuttan 01
    Lizz89 skrev 2012-07-23 11:38:00 följande:
    Vanligt cb annars kanske? 
    Jag skulle rekommendera digital då det står klart och tydligt i rutan. De andra kan vara svåra att tolka..:)

• Lizz89
    jennie01 skrev 2012-07-23 13:43:11 följande:
    Jag skulle rekommendera digital då det står klart och tydligt i rutan. De andra kan vara svåra att tolka..:)
    jag har nu köpt 1 digital och 2 vanliga cb. Så Ska ta ett vanligt senare idag, ska försöka hålla mig länge. Sen imorgon tar ja ett vanligt till. Sen på onsdag provar ja nog digital :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester