Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Niicesara: Det var så skönt att vi inte fick ta emot besök alls på BB när vi fick vår son!!! Annars hade det säkert vart fullt släktkalas där!
Den enda som fick se honom innan vi kom hem var min mamma för hon var med på förlossningen! När vi kom hem kom mina föräldrar och mina svärföräldrar direkt men det gjorde mig inget för jag var såååå stolt över att få visa upp min prins! Jag sa oxå innan att jag inte ville ha besök tidigt och att jag skulle stanna några dagar på BB men jag åkte hem ca 24h efter att han föddes för mannen fick bara stanna en natt och jag ville så gärna att vi skulle vara tillsammans alla 3!
När man får barn kommer alla med tips och råd hela tiden, typ låt honom gråta lite det är inte farligt, bär honom inte hela tiden då lär han sig att alltid få som han vill mm.mm jag lyssnar och tackar för tipsen men sen gör jag som jag vill!!! Jag anser att ett barn behöver all närhet och kärlek det kan få! Lyssna till ditt mammahjärta så kommer allt att gå bra, gör det som känns rätt för er och eran bebis!
Grattis och lycka till!
Annakoh, ditt ser ut precis som mitt gjorde på bim -5 :) och jag är gravid.
Lizz, jag kanske ser på din. Men som jag sagt innan, jag kollar från mobilen och med lite repor på skärmen och sådär så är det så svårt att se.