• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Polarlantis

Ang bekymmer så är mitt största åderbråck i underlivet, inte kul ngn stanns alls Rynkar på näsan Någon mer?

• Chriis

Fröken01: på babyringen! Är nog den billigaste barnaffären, jätte bra !

• zenoble
    Polarlantis skrev 2012-04-08 10:49:34 följande:
    Ang bekymmer så är mitt största åderbråck i underlivet, inte kul ngn stanns alls  Någon mer?

Jag hade det ett par dagar för ett tag sen när jag var överansträngd. Fruktansvärt! Det har tack och lov gått tillbaka sen jag slutade jobba.. Jobbar du med det? Stackare :(
  • Polarlantis
    zenoble skrev 2012-04-08 17:16:59 följande:

Jag hade det ett par dagar för ett tag sen när jag var överansträngd. Fruktansvärt! Det har tack och lov gått tillbaka sen jag slutade jobba.. Jobbar du med det? Stackare :(
    Japp, jobbar och traskar runt i skogen med hundarna... Igår testade jag att lägga en vetekudde i frysen ett tag och så låg jag med den mellan benen, jätteskönt! Känndes elt idiotiskt dock, hahaha! Märker det väl om jag tar i för mycket och ränner omkring, då känns det! Blä!
  • bejb

Har mått illa nu hela helgen, har klarat mig från att kräkas men igårkväll var det väldigt nära! Halsbrännan har tyvärr återvänt sen jag slutade ta omeprazol(som jag fick sura uppstötningar av) så nu vill jag bara att tiden ska gå fort och bebisen komma ut och slippa denna plåga =/ usch och fy vad illa jag mår!

• Dancia
    bejb skrev 2012-04-09 11:42:02 följande:
    Har mått illa nu hela helgen, har klarat mig från att kräkas men igårkväll var det väldigt nära! Halsbrännan har tyvärr återvänt sen jag slutade ta omeprazol(som jag fick sura uppstötningar av) så nu vill jag bara att tiden ska gå fort och bebisen komma ut och slippa denna plåga =/ usch och fy vad illa jag mår!

Lider med dig. Jag har precis samma problem som dig och vet hur jobbigt det är :(. Jag äter keso mini och tuggar torra havregryn och dricker iskallt vatten så blir halsbrännan och illamåendet lite bättre.
  • Speedofsound

Är väldigt glad att jag slipper sånt där. Trodde jag skulle klara mig utan vissa bekymmer, men nu har hemorrojderna kommit... :( Varför har alla såna "hemska" åkommor så äckliga namn? :P