bejb skrev 2012-04-03 09:39:05 följande:
Åh vilken natt! Som förra natten,,, ingen sömn alls. Har legat och mått illa istället :/
Äter omeprazol 20mg mot halsbränna men läste om biverkningarna här nyss.. och tyckte det var många som stämde in på mig "plötsligt illamående" "sömnlöshet" "trötthet" och så har urinen varit väldigt mörk senaste tiden.. nån annan som har mörkare urin? BM sa senast att jag ska dricka mer vatten bara,men tycker inte det spelar någon roll.. hoppas inte det är farligt. Bebis verkar iallafall må bra.. busar på hela dagarna och nätterna med små vilostunder nu & då :)
Idag tänkte jag börja fundera på bb väskan,vad som ska packas med o.s.v. Har ni någon bra lista ni tänkte följa?
Samma sak här., inte sovit nått i natt., tycker att halsbrännan tenderar att komma när man ska sova., suck.,
Jag har oxå börjat fundera på bb väskan., när vi skulle in på förlossningen förra veckan mötte vi ett par som hade med sig tre stora väskor och vi såg på personalen att dom hade svårt att hålla sig för skratt.., Har än så länge bara packat ner några klädesplagg 50 och 56 och några blöjor.,
Idag när jag var in och lämnade prover så fick vi gå på bb och fika och hela matsalen var full med familjer med sina små bebisar.. GUD VAD JAG LÄNGTADE! :)