Speedofsound skrev 2012-04-11 21:12:18 följande:
Jag brukar äta havregrynsgröt varje morgon med krossade linfrön i för att hålla igång magen. Päron och fikon är bra också :) åt medicin innan som stoppade upp magen så har vanan inne :P Paraffinolja fick jag också när det var som värst. Smakar röv men det gör bra för magen ;)
Alltså, jag har alltid jobbat inom restaurang så jag vet inte vad raster och avkoppling är typ :P har ite tillgång till någon bil den här veckan så jag kommer ingen stans..! Hade ju hoppats på garnbutiken :P Jag vill också sy, virka och sticka! Men jag har ingen symaskin heller. Imorgon ska jag göra ett nytt försök i butiken och se om de även har några böcker :) satt jämt och pysslade med mormor men jag kommer inte ihåg nåt! Det kanske sitter i ryggraden när man väl kommer igång :)
kolla babyvatarna och babysockorna nere på sidan,supersöta! dessa har jag virkat nu och jag har inte heller handarbetat på säkert 15 år,ändå gick det väldigt lätt! min bebbes vantar & sockor blev helvita då jag inte hade nåt annat garn till hands :)
carinasvirkning.blogspot.com/search/label/Virkat%20till%20baby