• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Polarlantis
    bejb skrev 2012-05-29 07:56:09 följande:
    Igår kl 14.11 kom hon- vårt efterläntade lilla mirakel! 3520g 50cm. En 10poängare. Vi mår alla bra,mamma är lite sliten efter en väldigt snabb o intensiv förlossning.
    GRATTIS!!! Härligt att hon ville ut nu! Vi vill veta allt sedan om du vill berätta!!

EGO: får verkligen hoppas att fästingen inte gett mig borrelia, vore liksom dålig planering, fast jag är inte så oroad... Försöker också kolla katterna men jag tror nog jag dragit på mig denna själv i skogen. Har sovit med katt i sängen hela livet och tre fästingar har jag lyckats med och ingen har jag fått i sängen, dom har fastnat och hittats innan natten! Ja, utom den sista men när jag tänker mig om tror jag nog jag kände den på kvällen innan, vet att jag kliade mig...hmmm..dom killas ju väldigt när dom går också. UUUURK!

Molvärk och mysiga bitar som kommer ut...men segt går det...kom igen kroppen!
  • zenoble
    Igår kl 14.11 kom hon- vårt efterläntade lilla mirakel! 3520g 50cm. En 10poängare. Vi mår alla bra,mamma är lite sliten efter en väldigt snabb o intensiv förlossning.

Jätte stort grattis!
  • Chriis

Stort grattis Bejb!!
    Snacka om att man är sugen på att få träffa sin bebbe i magen nu!
    Gick in i vecka 37 idag, men känns så långt ifrån förlossningen ändå.

• Norrlandstöus

Grattis:D Vad skönt att ni mår bra allihopa:)
  • PetraK

Många bebisar som börjar ploppa ut ;)! Grattis till er allihopa!!

Jag tycker att min mage har sjunkit massor, hade förmodligen första förvärkarna här om dagen också. Nu längtar jag tills det drar igång, men det är bara vecka 38+2 idag, så jag får väl vänta ett tag till...
    Men karln har semester till den 4 juli, fr.o.m. idag, så nu går vi och väntar på bebisen tillsammans :) myyys!

• PetraK

Ja, jag är nästan lite kluven hehe. Jag vill ju att bebisen ska komma nu, jag är redo och vi skulle få mycket tid alla tre ihop. Samtidigt gör det kanske inte så mycket om den dröjer, för tiden ihop med mannen, ensamma, är ju också guld värd.
    Spelar ingen roll helt enkelt :) vilket som är mysigt, men förutom att jag är så nyfiken på den lilla människan i magen så längtar jag efter att kunna sitta, stå, gå, ligga och röra mej normalt nu :)!

• Speedofsound

Jag drömmer varje natt om förlossningen och bebisen! Lika besviken varje gång när jag vaknar :P Går det att längta mer?! Jösses.
    Ska till BM i eftermiddag och lyssna på bebisen och planera förlossningen. Tänkte även fråga henne varför jag hör ett knakande/€knastrande i magen ibland. Någon som hört detta?