• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Bumman79
    RocketQueen skrev 2012-05-23 18:46:03 följande:
    Låter bra, hellre skriva för mycket än för lite. Jag var ju också sjukskriven för foglossning. Jag var även tvungen att be mitt jobb skicka in ett intyg på att de inte kunde ge mig andra arbetsuppgifter innan min sjukskrivning blev godkänd. Hoppas det löser sig för dig!
    Ja jag hoppas det...men man vet aldrig med f-kassan...
  • Chriis

Blev sjukskriven 100% för foglossning och har inte haft några problem alls med försäkringskassan

• Missciss

Ny här! Skriver så jag kan följa tråden =)

• Bumman79
    Chriis skrev 2012-05-23 19:28:20 följande:
    Blev sjukskriven 100% för foglossning och har inte haft några problem alls med försäkringskassan
    Vilken tur :). Jag har 25% gravidpenning och 75% sjukskrivning varav jag inte vet om det sista går igenom...
  • bejb

Var till bm idag och allt såg bra ut! Med tanke på slemproppen som gått och då hon kände på magen trodde hon att jag inte behöver vänta så länge till. Hon gav en ny tid till nästa vecka men sa att jag lika bra kan vara på bb då :)

• Bumman79
    bejb skrev 2012-05-23 20:07:21 följande:
    Var till bm idag och allt såg bra ut! Med tanke på slemproppen som gått och då hon kände på magen trodde hon att jag inte behöver vänta så länge till. Hon gav en ny tid till nästa vecka men sa att jag lika bra kan vara på bb då :)
    Härligt :). För mig verkar ingenting hända ingenting lossnar från min kropp ;). Men jag är några veckor efter oxå tror jag...36+2 eller i v 37...
  • Polarlantis
    fröken01 skrev 2012-05-23 18:10:30 följande:
    Med risk för att gå in på intima detaljer - har varit väldigt lös i magen i två dagar nu! Har förstått att man kan bli det dagarna innan förlossning. Hjäääälp!!! Eller så har jag helt enkelt ätit något olämpligt.

Hur känner ni andra?
    Samma här...men har ätit en del fruktsallad också och det är ju väldigt mkt fibrer som mjukar upp i det... Men visst verkar det hända grejer i kroppen men om det är ngt som säger att det är på g inom snar framtid, det är ngt helt annat...vill veta nuuu!!!
  • April09juni12

Vill inte vara negativ men lita inte för mycket på bm när hon säger att det kan komma tidigare, va inne när jag väntade första barnet för blödning en vecka innan bf och vadå öppen 3 cm och läkaren sa att du garanterat har barn innan bf gick hem å sambon tog ledigt från jobbet å bara väntade på att det skulle dra igång men nej då gick över 3 dagar!
    Men håller tummar å tår att det drar igång iaf :)
    14 dagar till bf idag och känner INGENTING :( men snart är som små här :)