• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Speedofsound

Tänkte på dig förut Norrlandstöus! Hoppas att din bebis vill titta ut snart..
    Vi planerar sex varje dag och dricker the varje dag, hoppas att det leder någon vart :)

• Norrlandstöus
    Speedofsound skrev 2012-06-03 19:03:20 följande:
    Tänkte på dig förut Norrlandstöus! Hoppas att din bebis vill titta ut snart..
    Vi planerar sex varje dag och dricker the varje dag, hoppas att det leder någon vart :)

Hoppas att det hjälper för dig:P har du hallonbladsthe som är utblandat med annat eller bara hallonbladen?:)
  • Chriis

Nyss varit på mitt tillväxt ultraljud, och han hade växt bra. Vägde nu 2620 gram :)

• Norrlandstöus

Gjort en hinnsvepning nu på morgonen., tappen var mjuk och mogen men hon kunde bara få in ett finger så tydligen inte öppen., kommer säkert få gå minst två veckor till om det är så att de inte ens har börjat öppna sig än.,.

• IdaElinLivia040611
    Norrlandstöus skrev 2012-06-04 10:57:48 följande:
    Gjort en hinnsvepning nu på morgonen., tappen var mjuk och mogen men hon kunde bara få in ett finger så tydligen inte öppen., kommer säkert få gå minst två veckor till om det är så att de inte ens har börjat öppna sig än.,.
    Undrar hur mogen jag är.
    Idag är första dagen med riktigt mycket molvärk, men jag ska inte tills bm förrens på fredag då är jag 38+3. Tror inte ens att dom utför hinnsvepningar. Gjorde det ont??? 
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120618
  • Norrlandstöus

Nej det gjorde inte speciellt ont, var mest obehagligt,.

Hinnsvepning är när barnmorskan trycker in ett finger/fingrar i tappen och töjer ut lite så att det frisätts hormoner som kan hjälpa till att öppna  upp.,

Har inga större känningar efter det så det gjorde kanske inte nån verkan..:/ suck