• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Speedofsound

Nu har jag beställt hem hallonbladste. hoppas att det kanske kan få igång förlossningen liiite tidigare ;)

• Polarlantis

Bejb: spännande! hoppas det inte dröjer för mycjet nu>!

Ego: total ekonomisk panik, ingen hit att ha halvtid och skaffa barn...fattar inte hur detta ska gå?????? någon mer?? 

• Bumman79
    Polarlantis skrev 2012-05-23 15:31:50 följande:
    Bejb: spännande! hoppas det inte dröjer för mycjet nu>!

Ego: total ekonomisk panik, ingen hit att ha halvtid och skaffa barn...fattar inte hur detta ska gå?????? någon mer?? 
    Jag vet inte om jag kommer att få igenom min sjukskrivning så nästa månad kanske jag står utan inkomst i princip....f-kassan tyckte inte att läkarens uppgifter var fullständiga så nu har de begärt en komplettering kommer väl ta extra lång tid att besluta då oxå....:(.
  • Bumman79

Pappan till barnet är arbetslös oxå å vi har inte samma ekonomi,..

• Chriis

Ligger också illa till ekonomiskt denna månaden, varit sjukskriven 100% och fick inte ut lika mycket pengar än förväntat. Plus har sambon strejkat hela månaden.

• Bumman79

Inte kul att ligga på BB å oroa sig över ekonomin....jag har tom tänkt att jag hellre tar ut semester i juni iom att jag inte vet om den där f-kassan ger avslag eller ej...känns nästan tryggare...men man slösar ju på sin semester.

• RocketQueen

Bumman; Jag var också med om det där, att de ville ha en komplettering. Men läkaren fixade en inom några dagar och sen gick det fort från fks håll. Så det behöver inte ta lång tid. Man kan ha tur också

• fröken01

Med risk för att gå in på intima detaljer - har varit väldigt lös i magen i två dagar nu! Har förstått att man kan bli det dagarna innan förlossning. Hjäääälp!!! Eller så har jag helt enkelt ätit något olämpligt.

Hur känner ni andra?

• Bumman79
    RocketQueen skrev 2012-05-23 17:30:33 följande:
    Bumman; Jag var också med om det där, att de ville ha en komplettering. Men läkaren fixade en inom några dagar och sen gick det fort från fks håll. Så det behöver inte ta lång tid. Man kan ha tur också
    Jag är ju sjukskriven för foglossning men jag ringde bm idag å bad henne säga till läkaren att han skulle skriva till att jag fått dropp pga mitt dåliga järnvärde oxå å haft svimningskänslor/yrsel/huvudvärk/andfåddhet mm..så jag hoppas att det styrker att jag är hemma...
  • RocketQueen

Låter bra, hellre skriva för mycket än för lite. Jag var ju också sjukskriven för foglossning. Jag var även tvungen att be mitt jobb skicka in ett intyg på att de inte kunde ge mig andra arbetsuppgifter innan min sjukskrivning blev godkänd. Hoppas det löser sig för dig!