• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • bejb

GRattiskramar till er Zenoble!! =) Härligt med en bebbe som hittat iut!!

Här börjar det bli riktigt jobbigt, stor som ett hus, en massa sammandragningar och förvärkar, lite lös mage, och slemproppen kommer fortfarande. Bm borde inte ha varit så positiv då jag var dit för nu sitter man ju bara och väntar o längtar att nånting skall börja ske!!
    Hoppas verkligen det börjar hända något snart.. har riktigt sommarhetta här nu! Tur att man slipper vara höggravid i värsta sommarvärmen senare iallafall (något positivt..)

• EmeelieeA

Hej igen!
    Efter 9 dagar på BB har vi nu fått komma hem! Känns jätte skönt!
    Ska tillbaka i morgon bitti för prover, men vi har i alla fall äntligen fått komma hem!
    Anledningen var jätte höga gulsot värden så han har behandlats och att han tappat i vikt och inte går upp!
    Nu hoppas vi att inte bilirubin värdet ökar utan behandlingen!

• Speedofsound

Uh, efter att vi hade sex förut så har jag haft sjukt många sammandragningar! Dessa är mer intensiva och smärtsamma är vanligtvis...

• Chriis

Kan sex starta förlossningen? Någon som vet? Minns att vi hade sex för nån vecka sen och precis därefter började mina förvärkar

• fröken01

Vet att jag läst någon gång att 3 x mannens utlösning ger lika stor effekt som värkstimulerande dropp. Men vet inte hur sant det är De tre gångerna måste vara rätt tätt också...

• Chriis

Hehe okej :) hade inte riktigt tänkt testa det än, är fortfarande bara i vecka 36, han får vara fullgången först. Bara en fråga som slog mig ;D

• Speedofsound

Ja, sex kan hjälpa till att starta förlossningen :) tror dock inte du behöver oroa dig i v 36, man kan ju ha sex under hela graviditeten utan att få problem :)
    Jag hoppas att det här påskyndar lite iaf, men det var en smärtsam kväll.. Tur att det är skönt innan iaf ;)

• Chriis

Okej, nej jag känner mig faktiskt inte så orolig längre. Tror han stannar ett tag till :)