• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Dancia
    Speedofsound skrev 2012-05-29 12:13:09 följande:
    Jag drömmer varje natt om förlossningen och bebisen! Lika besviken varje gång när jag vaknar :P Går det att längta mer?! Jösses.

Ska till BM i eftermiddag och lyssna på bebisen och planera förlossningen. Tänkte även fråga henne varför jag hör ett knakande/?knastrande i magen ibland. Någon som hört detta?

Det är bebisens leder som knakar och knäpper till, gör det jätteofta i min mage :)
  • Mamma MB

Jättestort Grattis Bejb! Skönt att allt gått bra men se till och vila nu.

Verkligen många bebisar som börjar komma nu. Själv känner jag inte av någonting. Inga förvärkar, ingen slempropp som lossnat.. ingenting! Det som är skönt att jag bara jobbar 2dagar till. Sen ska jag vila. Men helst av allt hade jag sett att det startade nu även om det inte är riktigt dags än (38+2 idag).

• Bumman79

Grattis bejb till 10 poängaren :). Som ngn annan skrev känns det som att man kommer att sitta ensam å skriva i junitråden snart ;).

• Speedofsound

Ensam blir du nog inte ;) Men jag hoppas att alla stannar kvar i junitråden även fast det blivit majbarn! ;)

• fröken01

Är det bara jag som inte har några känningar alls??? BF 8 juni.

Grejar och fixar och donar, känner mig nästan som vanligt förutom lite ryggvärk och dålig sömn.

• RocketQueen

Jag tycker inte heller att  jagkänner nåt, hade typ som mensvärk häromdagen men sen blev det inget mer. Har bf 6/6. Men jag är så trött på det här nu att jag börjar förbereda mig på att vara gravid i resten av livet, det känns så iaf Tungan ute Händerna är bortdomnade, och inte bara på nätterna som det "ska" vara utan jag får aldrig tillbaka känseln däremellan, och jag svullnar så mycket att jag får ångest bara av att se mig själv i spegeln. Lämna tillbaka min kropp nu!

fröken01 skrev 2012-05-29 14:48:36 följande:

Grejar och fixar och donar, känner mig nästan som vanligt förutom lite ryggvärk och dålig sömn.
  • Javisst
    fröken01 skrev 2012-05-29 14:48:36 följande:

Jag har inga känningar alls, känner mig pigg och fräsch och håller igång hela dagarna

BF på måndag, 4 juni.
    Gravid vecka 40, bf 4 juni.
  • Pluttan

Hoppar gärna med in här. Hoppas det är okey. Man går just nu bara och väntar på att bebis ska titta ut. Det är så seeegt. Har heller inga direkta känningar förutom lite molande "mensvärk".
    Jag har också BF på måndag den 4 juni.