• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Speedofsound

Jag stod med en stor spegel i duschen :P sen fick jag köra lite i blindo också, gick faktiskt ganska bra. Förlossningen struntar jag i, känner nästan att det är mer pinsamt att vara rakad på nåt sätt. De vill ju hellre se hår för att det är de bästa för kroppen egentligen :P så jag har inte rakat på ett ta så att det ser ut som om att jag bara trimmar lite ;)

• Chriis

Hehe okej, tack för råden haha! Men tror ni det är många som ej rakar sig när de inte kan se mer? Haha

• Dancia

Jag har samma problem men funkar hyffsat med att känna mig fram och så använder jag duschhandtaget som spegel :). Rakar bara bikinilinjen nu för jag vill inte ha stubb i de känsliga delarna efter förlossningen, det kliar ju när stubben växer ut och det är ingen bra kombination med stygn och sveda efter en förlossning :-/.

• bejb

äntligen ett litet steg framåt.. slemproppen gick här i morse och har haft förvärkar inatt så jag trodde de var på riktigt =)
    nu ska ja åka till stan och köpa lite hallonbladste och börja pimpla i eftermiddag =))

• bejb

Ja hoppas också!! Kollade runt lite.. så de kan ju ta nån dag till vecka ändå innan h*n vill komma ut. Men gick ju in i vecka 39 idag! =) Så jag hoppas hoppas!
    Jag köpte teet i en hälsokostafffär

• Chriis

Okey! Hade en smärtsam förvärk för en stund sedan, fick till och med stanna upp.