• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Speedofsound

Grattis PetraK och grattis RocketQueen! Vad skönt att du slapp igångsättningen iaf, men vilken envis liten kille det är ;)

• Polarlantis

Grattis PetraK och grattis RocketQueen!!! Kul att den lille ville komma strax innan igångsättningen ändå!

EGO: Ingen bebis här inte...tror jag också blir sist kvar i tråden... Hade ett himla ilande och tryckande igår men det enda som hände var att jag sov uselt. Men idag blir det dansa små grodorna och funkar inte det så vet jag int evad jag ska hitta på :) 

• fröken01

Jag hade INGA känningar innan. Värkarna började kl 08 och Filippa är född 17.47. Håller tummarna stenhårt för er!

Vi gick 12 dagar över tiden och Filippa är så himla torr! Nästan allt fosterfett var borta. Hoppas att det blir bättre snart.

• SisenS

I onsdags 07:00 prick ville Stella äntligen komma ut (+12 var vi då). Hon vägde då 4100g och var 51cm lång, förlossningen gick väldigt bra och den gick hyfsat snabbt också samt att vi fick åka hem samma dag så det var skönt :)

GRATTIS GRATTIS till alla bebisar, vad roligt! Skål Det blev en liten "boom" till slut ;)

• Polarlantis

Har dansat små grodorna nu! Och gått med hundarna i skogen! Ligger här hemma själv för sambon tyckte det var en bra ide att åka ut ochfiska på midsommarafton...kul för mig, inte...suck. Gnäll gnäll... 

• Speedofsound

Jag har ett tryck neråt och ganska mkt värk i ryggen för tillfället. Men vågar inte hoppas på att det är nåt :S Jag tror mer att det är bebisen som trycker runt luft i mina tarmar ... :P

• Chriis

Jag känner precis likadant, och haft mensvärk hela natten och hela dagen idag, plus sammandragningar från och till.

• Speedofsound

Fick sova 2 timmar innan jag vaknade av värkarna. Har tagit två Alvedon men det hjälper inte ett jota :/ Skulle verkligen behöva sova lite om det nu ska sätta igång idag!