• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • BiLLYshaw

Hej alla!
    Idag föddes Lovin!
    3880 g och 50 cm lång, en stor kille men en supersnabb förlossning!
    Vattnet gick, vi satte oss i bilen 05.00 och åkte till förlossningen direkt, vi kom fram 06.00 och 06.03 föddes vår son :). Tre min inne på förlossningen, med bebis ett var vi bara inne 20 min. Ligger där nu och vi är superlyckliga :D

• Chriis

Nu är jag säker på att det var slemmproppen, vid tre tiden kom typ en hel klump med slemm, lite gulaktig.

• zenoble
    BiLLYshaw skrev 2012-06-24 16:02:58 följande:
    Hej alla!

Idag föddes Lovin!

Vattnet gick, vi satte oss i bilen 05.00 och åkte till förlossningen direkt, vi kom fram 06.00 och 06.03 föddes vår son :). Tre min inne på förlossningen, med bebis ett var vi bara inne 20 min. Ligger där nu och vi är superlyckliga :D

Jätte grattis! Skönt att det gick så fort
  • Bumman79
    BiLLYshaw skrev 2012-06-24 16:02:58 följande:
    Hej alla!
    Idag föddes Lovin!
    Å gud hann du ens komma in i rummet? Grattis iaf till bebisen :).
  • Chriis

Och nu dricker man hallonbladste i hopp att förlossningen ska starta, men det är väl önsketänkande, hehe

• BiLLYshaw

Bumman79, jag klädde av min byxorna i huvudentrén för jag kände huvudet, min sambo sprang in, tog en säng och sprang till förlossningen, där la
    Jag mig på sängen, krystade
    En gång så kom huvudet ut och en gång till sedan så hade jag min bebis hos mig :D. Men det gick nästan lite för fort :),en hellre det än att ha ont i flera timmar! :).

• Bumman79

Oj oj oj blev inte de andra i väntrummet lite chockade? :)

• BiLLYshaw

Haha som turban va det inga andra där, men det va i huvudentrén för hela sjukhuset :P.

• Norrlandstöus
    BiLLYshaw skrev 2012-06-25 04:20:40 följande:
    Bumman79, jag klädde av min byxorna i huvudentrén för jag kände huvudet, min sambo sprang in, tog en säng och sprang till förlossningen, där la
    Jag mig på sängen, krystade
    En gång så kom huvudet ut och en gång till sedan så hade jag min bebis hos mig :D. Men det gick nästan lite för fort :),en hellre det än att ha ont i flera timmar! :).

Men gud! lite annat än för mig som fick ha krystvärkar i över en och en halv timme utan att han rörde sig en mm,, tog 12 timmar för den busen att komma ut., ;)