• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Chriis

Lycka till.
    Jag har så himla ont i magen.. Kan det inte starta istället?

• Speedofsound

8 timmars värkarbete än så länge... Ute och promenerar från förlossningen för att få en slutspurt.. Och för att få lite frukost!

• Polarlantis
    Speedofsound skrev 2012-06-23 09:53:05 följande:
    8 timmars värkarbete än så länge... Ute och promenerar från förlossningen för att få en slutspurt.. Och för att få lite frukost!
    WII! Lycka till nu!!!

EGO: Enormt mycket magknip i natt, ajaj. Kunde inte riktigt bestämma mig för om det var luft i magen eller värkar. Ibland var det som en värk med start och stopp, ibland bara ont...hmmm...Var uppe en massa gånger och desstuom hade vi fått in tusen knott i sovrummet så sova gick ganska så uselt. Har traskat lite med vovvar på morgonen för att se om ngt mer händer. Magen gör lite ont iaf, så jag väljer att ta det som ett gott tecken även om det också är en del luft...hmmm 
  • Moa Li

Vi har precis varit på koll hos BM och hon trodde på bebis idag eller imorgon. Spännade nu. Heja heja alla vi som är på G!

Kram

• Bumman79
    Moa Li skrev 2012-06-23 15:51:24 följande:
    Vi har precis varit på koll hos BM och hon trodde på bebis idag eller imorgon. Spännade nu. Heja heja alla vi som är på G!

Kram
  • SisenS
    Chriis skrev 2012-06-22 20:27:24 följande:
    Grattis till tösen!
    Taack! :)

Håller tummarna för bebisarna som är kvar, Heja på Er !! :D Låter som det är på g för en del iaf Solig
  • fröken01

Åh, Filippa föddes ju i onsdags. Vi kom på nu när vi kom ur vår bubbla en aning att mannen inte anmält att han börjat med sina pappadagar till FK. Vad tror ni de säger när han ringer imorgon? Kan man anmäla några dagar i efterhand?

• Chriis

Tror att slemmproppen gick imorse, eller nån del av den, är dock inte helt hundra. Såg genomskinligt ut och väldigt slemmigt. Vad tror ni?

• fröken01

Tyvärr måste jag säga att min slempropp gick i lördags till stor del, sedan kom små bitar ända fram till förlossningen i onsdags. Men det är ju definitivt ett tecken på att något händer!

• Pluttan
    Chriis skrev 2012-06-24 10:31:09 följande:
    Tror att slemmproppen gick imorse, eller nån del av den, är dock inte helt hundra. Såg genomskinligt ut och väldigt slemmigt. Vad tror ni?
    Visst låter det som slemproppen. Min såg också ut så fast hade lite rödrosa trådar i sig.

fröken01;: Det tror jag nog är okey om ni anmäler i efterhand. Ni kan ju knappast vara de enda som har glömt det. Visst lever man som i en bubbla första tiden. Tycker min bubbla fortfarande är kvar ändå födde jag förra fredagen den 15 e.Guld i mun