• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Fru HH

Någon mer än jag som lider av huvudvärk? Har haft ont sedan igår kväll nu, väntar på att förlossningsläkaren ska ringa upp, kanske måste in på koll.
    Huvudvärk suger när man inte får ta starka tabletter :(

• Fru HH

Ojoj! Jag åkte in till förlossningen nu för dem ville kolla mig pga huvudvärken. Tydligen är jag öppen 3 cm och har ca 5min mellan varje värk.
    Jag känner dock ingenting och fattar inte att det är värkar jag har. Så nu hoppas jag att den lille vill komma inom ett par dagar.

• Bumman79
    Fru HH skrev 2012-06-19 19:59:01 följande:
    Ojoj! Jag åkte in till förlossningen nu för dem ville kolla mig pga huvudvärken. Tydligen är jag öppen 3 cm och har ca 5min mellan varje värk.
    Jag känner dock ingenting och fattar inte att det är värkar jag har. Så nu hoppas jag att den lille vill komma inom ett par dagar.
    Nämen vad skumt att du har värkar som du inte ens känt av knappt :P. Snart kanske du har din bebis då :).
  • IdaElinLivia040611
    Soerpaan skrev 2012-06-19 20:14:24 följande:
    13/6 sa vi välkommen till vår efterlängtade dotter Greta 3 362g och 50 cm lång!
    Grattis Skål
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120618
  • Norrlandstöus

På måndagskvällen 20.43 kom våran Edwin äntligen ut., Förlossningen ska vi inte ens tala om men i slutändan är det värt varje minut av hela gravidteten och förlossningen när man fått ut sin lille., Han vägde 3500 och var 53 cm lång och så fin., är kvar på bb och får se när vi får komma hem,. då slänger jag ut en bild..:) kram på er alla!