• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Lucian Caesar

Det tycker jag att du ska göra om du är det minsta orolig!! Bättre att kolla upp det så man inte går och oroar sig

• RocketQueen
    Speedofsound skrev 2012-06-16 12:13:25 följande:
    Bebisen har inte rört sig alls mycket de senaste dagarna :( igårkväll hoppade den igång en stund men sen dess har den inte rört sig alls mkt. Bör jag ringa till förlossningen?
    Det ska du absolut göra, man kan aldrig ringa för många gånger. Hoppas allt är bra med den lille!
  • Speedofsound

Jag ska ligga ner på vänster sida i 2 timmar. Känner jag tio rörelser eller mer så är allt ok, annars skulle jag ringa tillbaka. Har nu lagt mig ner i soffan, det svåra blir att hålla sig vaken så att jag kan känna eventuella rörelser :P

• RocketQueen
    Speedofsound skrev 2012-06-16 14:23:26 följande:
    Jag ska ligga ner på vänster sida i 2 timmar. Känner jag tio rörelser eller mer så är allt ok, annars skulle jag ringa tillbaka. Har nu lagt mig ner i soffan, det svåra blir att hålla sig vaken så att jag kan känna eventuella rörelser :P
    De gånger jag tycker att min bebis rör sig lite för lite dricker jag starkt kaffe och äter nåt sött, då vaknar han alltid
  • Speedofsound

Jag har buffat, ätit godis, druckit kallt vatten, spelat musik. Den rör sig lite, men inte alls i samma styrka eller samma mängd som innan. Det kommer små knuffar ibland som knappt känns på utsidan.
    Ska se vad de säger när jag ringer tillbaka.

• IdaElinLivia040611

Igår föddes vår prins Luca. 18:11 3250 gram och 51cm lång. Jätte bra gick det 1 tim och 26 min från vattenavgång hemma tills han var ute. Klarade mig med lustgas sista värkarna och under krystskedet. sydde et stygn och vi åkte hem på tidig hemgång redan 11 i morse.
    Amningen börjar komma igång och det är fullt upp med 4 barn här Glad .

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120615
  • SisenS

Stooort Grattis !! Vad härligt att det gick så bra och snabbt också  Solig

• fröken01

Åh, Jättegrattis!!!

Idag har jag torkat "snor" hela dagen. Gult och tjockt. Förlåt att jag är intim. Är det slemproppen tro?