• tm78

BF juni 2012

Testade positivt idag, och om jag har räknat rätt så blir det BF 2 juni 2012...
    Första graviditeten, så jag vet inte vad jag har att vänta mig. Spännande, och nervöst!

Än så länge har jag inte märkt något speciellt, mer än att jag har ömma bröst.

Fler som har BF i juni 2012, som vill följas åt?

• Svar på tråden BF juni 2012
  • Chriis

Håller tummarna att det är på g!
    Jag har faktiskt också trott att min bebis kommer 18 Juni men tror ej det blir så för min del, men kul om du får rätt!

• Speedofsound

Bejb: Vilken söt lite flicka och underbar vagn! Ser att ni har likadan tapet som vi har också :P
    Jag har druckit hallonbladste i 2 veckor nu :P

• Norrlandstöus

imorgon bitti ska dom äntligen ta hål på hinnorna och få ut den här bebisen:) tappen är nu helt borta och är öppen 3 cm och idag har det kommit en del blod och har fortsatta hemska pinvärkar så ska bli så skönt att få ett slut på det hela..
    Speedofsound: Jag vet exakt hur det e! just när man inte ens kan få på sig kläder själv! :( 

• SisenS

Bejb: Vilken fin bild, så vacker!

Norrlandstöus: Vad härligt för dig att det snart är över, håller tummarna för att det går bra :) 

• Speedofsound

Norrlandstöus: Håller tummarna för att det går bra imorgon för er! Lycka till! Äntligen är det din tur att bli mamma :D

• PetraK

Va fina bebisar ni har fått! Hoppas allt gått bra :).

Jag vaknade vid halv fyra, efter att ha vaknat och varit på toa mååånga gånger på kort tid, hade ont varje gång men fattade inte att det kunde vara börjar. Då vid halv fyra kopplade jag samman smärtan med sammandragning, så då kunde jag ju inte somna om. Klockade ett par och det var ca 10-15 min emellan. Nu är det snart två timmar sen och nu är det snarare 15-18 min emellan. Säkert bara förvärkar, men skönt att ändå känna det tydligt, jämfört med innan.
    Vi får se hur dagen fortsätter :).

• Norrlandstöus

Tack hörrni., är lite nervös men det kommer nog att gå bra,. :)

PetraK: Det låter precis som jag haft det så det är nästan garanterat förvärkar! Åh hoppas att det tar sig för dig nu så du slipper gå med hemska förvärkar länge., :) lycka till!