• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Baby1112

Åh... Tack för svaren!
    Borde jag kanske vetat kände jag nu... :/ Nåja, det är väl bla. därför tråden finns. Så man kan ställa "korkade" frågor... :)

• Memso

Ligger här i soffan och känner på magen när han lever runt där inne.. då slår det mig helt plötsligt att jag inte känt av han så här ordentligt på flera dagar, det har vart väääääligt lugnt där inne. Tror ni det är något jag ska vara orolig för eller är det lugnt nu när han är igång igen??

• RocketQueen

Memso: Min lilla beter sig olika från dag till dag. Ena dagen är han helvild och magen dansar runt hela tiden. Då är det som att han är trött dagen efter och då blir det genast lugnare. Helt olika från dag till dag. Men jag känner honom varje dag och oftast på kvällen. Men hur aktiv han är är väldigt olika.

• Uddabus

Har riktigt mycket tryck neråt idag o dessa ilningar i ljumskarna o långt ner i knäna... Blä för att vara gravid just nu...

• MissFörstånd

Memso - det är lika här, vissa dagar lite lugnare men man SKA ändå känna varjedag annars ska man ringa förlossningen.

Baby - man kan inte tänka på allt . Finns inga korkade frågor!

22 dagar kvar

• Memso
    RocketQueen skrev 2012-05-18 21:51:12 följande:
    Memso: Min lilla beter sig olika från dag till dag. Ena dagen är han helvild och magen dansar runt hela tiden. Då är det som att han är trött dagen efter och då blir det genast lugnare. Helt olika från dag till dag. Men jag känner honom varje dag och oftast på kvällen. Men hur aktiv han är är väldigt olika.
    Har varit så van att han alltid trycker på åt alla håll.. men du har nog rätt, även de små måste ha vilodagar ;)
    sen har det varit mindre rörelser efter han satt sig i säte, kanske har sån tur att han snurrat tillbaka ock ligger rätt igen :D
  • PojkarnasMamma85

Är det nån mer än jag som fått extrem aptit se senaste dagarna? Kan äta hur mycket som helst...gör ju inte det men blir betydligt mer än innan och det syns på vågen Men kan på nåt sätt inte låta bli...

• Havsjungfrun
    Baby1112 skrev 2012-05-18 21:09:15 följande:
    Åh... Tack för svaren!
    Borde jag kanske vetat kände jag nu... :/ Nåja, det är väl bla. därför tråden finns. Så man kan ställa "korkade" frågor... :)
    Absolut Cool
  • Elvis Mamma

Min bebis beter sig också olika från dag till dag, vissa dagar helt vild å andra dagar lite lugnare, frågade min BM om de å hon sa att huvudsaken är att man känner sin bebis röra sig varje dag å att den följer någorlunda samma mönster