RocketQueen skrev 2012-05-17 21:56:38 följande:
Jag har ju varit hemma sen sista februari så jag har ju haft tid att fixa allt. Idag bäddade jag spjälsängen vilket var det absolut sista kvar att göra. Så nu är precis allting klart. Jag har ju haft lång tid på mig att se till att allting blir gjort, rummet är renoverat och inrett (en liten detalj kvar bara

) allting är inhandlat, väskan är packad. Nu är det bara bebisen kvar! Så det enda jag gör hela dagarna nu är sitter hemma och antingen surfar runt eller läser böcker. Rör jag mig för mycket så bråkar fogarna så jag kan inte hitta på så mycket. Så det är väl därför man längtar så mycket. Plus att jag verkligen, verkligen ser framemot att få tillbaka min egen kropp nu! Jag vill kunna röra mig utan att det gör ont, jag vill kunna ha mina vanliga kläder och jag vill gå ner i vikt igen! Haha 19 dagar kvar till bf och jag är redan såhär rastlös, hur kommer jag att känna mig när jag har gått över en vecka?

Jo det är klart om man har gått hemma så länge kanske tiden går vääääldigt långsamt :). Jag har varit hemma i 2 v imorrn men jag tycker att dessa veckor har gått supersnabbt! Men det kanske är nu de sista veckorna som man kommer att tycka att tiden har stannat....
Jag längtar oxå efter att slippa den här foglossningen inge skönt att ha ont hela tiden och speciellt inte att vara konstant kissnödig...fy det längtar jag efter att slippa...men jag har nästan börjat tro att jag alltid kommer att gå runt å vanka med jättekagge och ont överallt :P. Man hoppas att smärtan försvinner efter ett par veckor iaf...
Ja du det kanske blir rastlösa dagar för dig eller så kanske du känner "äsh vafan jag ger upp ungen kommer väl 2 veckor över tiden". Men rätt var det är kanske du ligger där på BB innan du hunnit blinka :).