Bumman79 skrev 2012-05-17 20:58:56 följande:
Jag är nästan tvärtom jag börjar bli så nervös inför förlossningen så jag känner att den gott kan stanna ett par veckor till för jag är inte alls beredd på att föda än...plus att jag inte är klar med allt som tex att packa BB väskan det har jag inte ens börjat med....jag känner mig inte alls redo mentalt...skulle gärna känna samma som er att jag VILL in på BB..men det kanske kommer är ju 2 veckor efter (i v 36.)
Jag har ju varit hemma sen sista februari så jag har ju haft tid att fixa allt. Idag bäddade jag spjälsängen vilket var det absolut sista kvar att göra. Så nu är precis allting klart. Jag har ju haft lång tid på mig att se till att allting blir gjort, rummet är renoverat och inrett (en liten detalj kvar bara

) allting är inhandlat, väskan är packad. Nu är det bara bebisen kvar! Så det enda jag gör hela dagarna nu är sitter hemma och antingen surfar runt eller läser böcker. Rör jag mig för mycket så bråkar fogarna så jag kan inte hitta på så mycket. Så det är väl därför man längtar så mycket. Plus att jag verkligen, verkligen ser framemot att få tillbaka min egen kropp nu! Jag vill kunna röra mig utan att det gör ont, jag vill kunna ha mina vanliga kläder och jag vill gå ner i vikt igen! Haha 19 dagar kvar till bf och jag är redan såhär rastlös, hur kommer jag att känna mig när jag har gått över en vecka?