Lucian Caesar skrev 2012-05-25 10:41:07 följande:
Är lite nyfiken på hur det känns när vattnet går? Mitt vatten har ju gått vid en värk inne på förlossningen vid bägge av mina tidigare förlossningar. Startat med värkar bägge gångerna & hade tyckt det vart häftigt om denna förlossning hade startat med vattenavgång så man får uppleva bägge sätten

Har hört att det knäpper till stämmer det? Hur mådde ni innan vattnet gick? Några som helst förvarningar el sa det bara splasch hahaha
Med första barnet gick vattnet när jag reste mig från toaletten och det var absolut inget knäppande. Mådde som vanligt men var trött och vilade hela kvällen i soffan efter arbetsdagen.
Sweet life skrev 2012-05-25 11:24:46 följande:
Haha det här med sex är ett kapitel för sig. Vi har båda vääääldigt stor lust, men det är inte så kul just nu! Allt sex är likadant för det är bara en ställning som funkar.. Enformigt är bara förnamnet. Men, det blir väl bättre sen när krabaten är ute och man har läkt ordentligt..
Sambon skojade idag och sa att renovering av vardagsrum får bli hans sommarprojekt, för det blir ju ändå inget sex i sommare..

Man får vara lite uppfinningsrik. Förspelet kan ju varieras. Ett tips är att sängkanten är bra för då kommer maken åt bra