• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Pluttan

Sweet life skrev 2012-05-25 11:24:46 följande:
    Sambon skojade idag och sa att renovering av vardagsrum får bli hans sommarprojekt, för det blir ju ändå inget sex i sommare..

Hahahaha. Ja det kan inte vara lätt för "våra karlar" inte.

Grattis Fia 87.Guld i mun

• lycka 4

Sex är faktiskt något vi haft mycke av hela grav. Som innan faktiskt och jag har faktiskt haft riktigt stort behov av det denna gång

• Baby1112

Har varit uppe halva natten med värkar, men de avtog. Är trött på att bli lurad hela tiden... Är också trött på att vara tjock och svettig!!! :)
    Idag är det marknad, så när mannen kommer hem från jobbet och dottern vilat middag, blir det en tur ner till stan.

• Uddabus

Jag vill ha sex men Han tycker att det är läskigt nu... Så han får väl gå fri då ;)

• FiaA87

Tack för alla gratulationer! Det var rätt roligt när vi fick komma upp till BB avdelningen idag, där väntade två stora väskor med Blöjor, salvor, bindor, leksaker att hänga på vagn osv.. Trodde inte man fick ngt på sjukhuset!! Både jag & sambon fick ett rum, känns Skönt att han slipper åka hem..

• Pluttan
    FiaA87 skrev 2012-05-25 14:40:28 följande:
    Tack för alla gratulationer! Det var rätt roligt när vi fick komma upp till BB avdelningen idag, där väntade två stora väskor med Blöjor, salvor, bindor, leksaker att hänga på vagn osv.. Trodde inte man fick ngt på sjukhuset!! Både jag & sambon fick ett rum, känns Skönt att han slipper åka hem..
    Vilken fin gest. Vilket landsting tillhör du?