• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Bumman79

Gud så söt han är Alfons jag älskar namnet oxå :).

• NinnaBus

Tack

Grattis till er andra som hade fått nu med. Får läsa ikapp i tråden lite nån dag...
    Ska se om lillkillen vill slurka i sig en skvätt mjölk till och hoppas på att han kan tänka sig att sova lite sedan...
    Lite trötter     

• lycka 4

Usch va gör jag vaken ? Vaknar jätte pigg kl 04 har ätit en smörgås då jag blev vrål hungrig! Riktigt sommar regn har vi haft i natt m åska . Nä borde sova

• FiaA87
    Pluttan skrev 2012-05-25 14:52:20 följande:
    Vilken fin gest. Vilket landsting tillhör du?

Jag bor i Kristianstad!! Nord östra Skåne.. Just nu ligger liten å ammar, aotch.. Det svider till:)
  • LillSnurr82

Åh vilken söööööt NinnaBus :) grattis!

Kan inte sova i denna värme :( ont i halsen på natten då jag är täppt i näsan så sover jag med öppen mun de få stunder jag somnar vilket leder till halsont :(

Hatar. I flera dagar har magen vart helt hård , som om jag har en enda lång sammandragning som inte vill släppa.. Jobbigt, kan det inte bara sätta i gång på riktigt så man slipper gå och tycka allt är tungt ?!?!?

Vecka 38 på måndag så liten är välkommen typ NU!!

• nenne87

Hej tjejer. Vecka 38 idag(37+0) och vattnet gick nu på morgonen i sängen:) nu börjar det hända grejer, inga värkar än utan bara lite dov molvärk från och till.
    Slämproppen släppte igår och det roligaste va att min sambo säger igår kväll att jag skulle lägga kisskydd i sängen ifall att, vilket jag glömde å så går vattnet nu på morgonen i SÄNGEN, skulle vända mig om för att gå upp å kissa så bara rann det till å det blev varmt. 

Ska in på undersökning kl 12.00   

• lycka 4

Nämen oj oj , snart får du snusa bebbe :)