RocketQueen skrev 2012-05-26 12:44:34 följande:
Men oj vad det händer grejer! Är det nån som inte har fött än höll jag på att säga

Är jag den enda som inte känner av några tecken? Magen har sjunkit extremt mycket och den känns nästan lägre från dag till dag men i övrigt inget tecken på att nåt är på gång.
Jag känner inte heller överdrivet mycket. Men har samma som du, magen har om möjligt sjunkit ännu mer. Ser det som ett tecken på att det är dags snart.
Packade i alla fall precis min BB väska. Eller i alla fall delar av den. Toalett grejjer får jag fixa när det drar igång för det använder jag ju nu. Och blöjor får inskaffas. Annars var det lite kläder, nappar, en filt och amnings bh och linnen till mig och egna bindor. Måste ha en till väska för toa grejjerna så där får jag trycka ner mjuka byxor och en luvtröja tänkte jag.
Mobil plånbok och alla papper har jag i handväskan. Just det amnings inlägg ska jag också stoppa ner:) Tror det var allt.
Man kanske borde köpa på sig lite tidningar och ha en laddare till telefonen redo.
men nu kommer jag ju på en massa mer saker. Äh jag skriver en lista så får jag plocka ner det medans jag klockar värkar

. Jiipppii snart kommer bebis.