LillSnurr82 skrev 2012-05-28 13:00:56 följande:
Tror inte på att om man vilar nu skulle man orka mer sen.. Jag blir i alla fall slöare ju mer jag vilar.. Bättre att hålla tempot uppe i den mån man klarar av..
Nej, fast det är lättare om man är utvilad till förlossningen eftersom den i sig tar så mycket energi.
Ensortsmamma skrev 2012-05-28 13:02:21 följande:
Jaha, då var vi båda hemkomma ifrån vårdcentralen jag hade inte vad de kunde se nu iaf något påbörjad till halsfluss , men sambon däremot hade så höga värden att de ville lägga in honom :s men han valde att försöka ta tabletterna hemma och hoppas att de blir bättre. Men nu när man tänker efter så hade de kanske vart bäst för mig och bebis om han blivit inlagd, mindre risk att vi blir smittade. Åh jag vill verkligen inte få det. Så nu är han sjukskriven minst en vecka. Och läkarn sa till honom att vi får hoppas att bebis stannar längre ( hon visste inte att vi ska bli igångsatta) för de kommer bli jobbigt för dig med en förlossning. Phua.. Jag behöver verkligen min sambo, klarar inte de utan honom!
Oj, är han så dålig! Bra att han blivit medicinerad i alla fall så får du hålla koll på ev. symptom på dig och i så fall söka igen. Var noga med att ha olika glas, inga pussar o.s.v. så håller vi tummarna för att du klarar dig!