• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • RocketQueen

Jag är här! Men mina händer är så bortdomnade av svullnaden att jag knappt orkar skriva nåt så det blir mest att jag läser... :-/

• lycka 4
    RocketQueen skrev 2012-05-27 23:45:14 följande:
    Jag är här! Men mina händer är så bortdomnade av svullnaden att jag knappt orkar skriva nåt så det blir mest att jag läser... :-/
    Oki men då vet jag att du är här ialla fall , du kan väl dutta på tangenterna spela roll va resultatet blir ;)
  • RocketQueen

Haha jag lovar att göra iaf ett inlägg per dag så ingen tror att jag är och föder barn eller nåt

• PojkarnasMamma85

Godmorgon tjejer! Vaknar med rejäl huvudvärk, lätt illamående, molvärk i mage-rygg-lår och riktigt ont i blygdbenet. Måste också fråga pm förvärkar...mina har varit som starka sammandragningar men sen i lördags gör det riktigt ont i ryggen och låren och ibland även magen. De kommer inte som kramper och är inte såna som kommer och går. Utan börjar det kan dwt hålla i sig rätt länge innan det släpper. Är det också förvärkar eller bara nån slags molvärk?

• PojkarnasMamma85

Har dessutom ökat 2kg på knappt en vecka...hoppas det beror mest på vätska men en del beror väl också på vad jag stopat i mig. Motivationen är inte så hög när man har ont nästan hela tiden mer eller mindre.

• Pluttan

Typiskt igår kände jag molande värk och tyckande känsla nedåt som varade under kvällen. Så vi passade på att "färdknäppa" och tänkte att nu blir det väl mer av detta. Men idag känner man än att det inte känns något. Blir också så trött på att bli lurad.

Måste fråga har era slemproppar lossnat? Jag har inte märkt av min i alla fall.

• stjärnfrukt

Godmorgon!

Tack för era snälla kommentarer, känns bra att veta att det inte bara var jag som överreagerade och att de var de som var oförskämda!

Tänkte lägga upp en bild i bildtråden som visar hur glad jag var för magen kvällen innan + lite bilder på kläder till pojken min <3