Juni-barn
Hoppas migränen försvinner så du får lite lugn inför starten som nybliven mamma!
Jag har själv migrän och kände direkt igen din beskrivning, förmodligen är det som du skriver att det är för mycket för dig just nu!!!
Många kramar till dig!
Grattis Jennie!
Jäklar vad bebisar det ploppar ut.
Hoppas vi är några kvar månaden ut! ?
Kommer sluta med att jag sitter och skriver till mig själv runt midsommar och alla andra ligger hemma och har bebismys!
Här är det tre långa veckor kvar!
Hej alla igen! Ni som är förstfödorskor kan skippa läsa detta långa tråkiga inlägg! =)
Ni som har mindre syskon hemma , hur gör ni med vagn?
Vi har köpt en stor jäkla dubbelvagn, ser ut som ett monster, men verkar mycket bekväm, hur som så funderar jag att även göra om dotterns emmaljunga till en liggvagn igen och sätta ståbräda på så man har en mindre vagn när man är ensam med bebis och en större när bägge barnen är med.
Sen har vi även en paraplysulky till dottern.
Är ju även lite känsligt att ta dotterns vagn hon är 2år och 3månader och förstår mkt väl att en lillebror är på väg och är mer sotis än vanligt och vill ligga i lillebrors spjälsäng osv...
Usch Dancia det låter verkligen inget vidare.
Men jag hoppas du blir igångsatt då om det är det du vill. Säg att du mår mycket psyksikt dåligt och har panikångest mm mm det är alltid bra att späda på lite extra, men det behövs väl inte i ditt fall! =(
Hoppas tappen mognar eller att du får igångsättning!!!!!!!!!!!!!
Här ligger jag med förvärkar men som omföderska verkAr ju inte det betyda så mkt om man ser till många andra i tråden , vi får se:)
Heja Sverige! Jag kan tänka mig se matchen på förlossning med lustgas. Blir nOg extra bra då ;) men inga känningar här förutom små förvärkar när jag vilar. Lycka till alla som är på G !
Jag är illamående och nu fått som mensvärk , kramper i magen, blir orolig. Känns inte som riktiga sammandragningar , va kan det vara ?
Usch dancia hoppas det går över. Själv under jag med vad som händer, känns som något är p å g haft ont i 1,5 timmar varken panodil eller värme hjälper.