Inlägg från: fyrklöver81 |Visa alla inlägg
  • fyrklöver81

Juni-barn

Åhh jag ryser, grattis PIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• fyrklöver81

Zvartlilja jag känner verkligen med dig, fy fan,... Själv är jag gnällig av att bara vara gravid med småkrämpor så jag kan inte tänka mig hur du har det, och ligga utan man och barn dessutom.

Att du inte får gå till cafeterian förstår jag du tycker är jobbigt, men det finns såklart sina skäl till det, och det är ju inte värt att riskera saker "bara" för att komma iväg en stund, även att du såklart känner så.

Har du ngn bärbar dvd så du kan se lite filmer eller du har väl dator förstås, men det kanske inte är lätt att ligga och se på film.

Har du enkelrum??

Hoppas nu att du får ngt gott att äta i kväll iallafall  =) Du kommer klara dig igenom detta galant!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Missförstånd. Jag är gift men var inte det första barnet, tror jag ringde efter dottern var född o bokade tid, vi skrev iallafall på pappren efter hon var född. Men det kanske är bättre och göra det innan om ngt skulle hända. Det är väl bara att ringa och se va de säger. =) 

• fyrklöver81

Jag är inte jätteroligt men ändå lite... Har mens ärk som inte vill ge sig har haft det halva dagen. Har duschat ätit panodil o nu värmekudde. Är ensam hemma med hund och barn så vill ej ringa förlossning om de vill jag ska komma in. Detta är andra barnet och inga sammandragningar utan bara stark mensvärk i ländrygg och magens nedre del

• fyrklöver81

grattis zvartliljan! känner du att du vill skriva om förlossningen finns ju ett forum för det, om du inte vill skrämma upp oss som du skrev =)
    hoppas du snart mår bättre och grattis till den lille gossen! hurra hurra hurra!
    Tycker det bara "ploppar" ut bebisar nu, och en del har så mkt känningar så snart blir det säkert fler.

Tänk om ca 3 veckor är det "normalt" för de första i tråden att föda! =)

Själv är jag ju typ sist ut!

Imorgon är min sista arbetsdag sen går jag på graviditetspenning, hoppas det blir bra, känns ju lite tomt att bara gå hemma...

• fyrklöver81

Ni hemorojd brudar =)
    Läste ett inlägg från en barnmorska som brukar bedöva sina förlösande mammor med xylocainspray i gumpen , för att det inte ska göra ont vid förlossning, alltså ont av hemorojderna =)

Ett tips kanske att be om detta! =) 

• fyrklöver81

Oj vad pennan glöder idag=)

Tänkte bara meddela att jag gjort en bildtråd för oss junimammors bebisar, så ni som redan har fött era små underverk kan väl lägga in en liten bild ( om ni vill och orkar) sen får vi andra fylla på...

Hoppas ni tycker det var en bra ide =) 

• fyrklöver81

Vad är blodbyte??

Jag tänker på er zvartlilja, du/ni kommer klara detta galant!! Många styrkekramar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

• fyrklöver81

Någon mer än jag som har väldigt god aptit, och gärna godsaker `??

Kan inte hejda mig själv =(

Tror lille Viggo behöver några mazariner och rutor choklad hihihi. 

• fyrklöver81

Jag vill också gnälla , ikväll har varit en skitkväll, vet ej riktigt varför, men är arg och grinig på min man, vet ej riktigt vad han gjort, men vill bli sedd.
    Är säkert alla hormoner...

Denna dag lir inte bättre- så nu blir det godnatt.

Imorgon är en ny dag och en ny härlig månad.

Trevlig valborg alla tjockisar =) 

Svar på tråden Juni-barn