Juni-barn
skönt att det ordande sig carwo!
skönt att det ordande sig carwo!
ser de en snopp så är det nog så...
vi har tom bilder på den, så jag väntar definitiv en liten pojke =)
Ja härligt, många av er kommer ju få säkert om en 6 -8 veckor =) Själv har jag bf den 29juni , så jag är väl sist ut. Hoppas ändå få runt midsommar, några dagar för tidigt.
Vem är först ut? Någon som har bf de första dagarna i juni???
Spännande!
Ni med foglossning och sjukskrivning- hur gick ni tillväga??
tack då ska jag göra det, börjar bli jobbigt nu, har gravidpenning från 1maj så det är ju bara grygt en månad.
Men jag tycker det är lite retligt att ringa haha så fånig jag är.
Sjuskrev du dig först de 7 dagarna man ha rrätt till?..
såg inte att rocket queen svarat redan =)
Usch då har foglossningen kommit ordentligt även denna graviditet. Fy fan säger jag! Tre månader fram till förlossning och jag kan knappt gå, bland det värsta är att jag har värsta aptiten och så dålig motion = alldeles för mkt viktuppgång.
Alla verkar ha problem med sina graviditeter. Usch och fy!!! Men snart är vi där, och 40 veckor har gått och vi får träffa våra mirakler.
Tycker om att vara gravid trots smärtan, men blir lite bitter. Sen är det jobbigt att träffa sjukgymnaster och läkare för träning och sjukskrivning osv. Ja usch och fy.
Kommer förhoppningsvis bli sjukskriven i morgon men problemet ligger i om försäkringskassan godkänner det, har dock endast behov av 3 veckors sjukskrivning sen går jag på graviditetsledighet men ändå....
De säljer ut fina påslakanset till vagn eller spjälsäng på jollyrom, 89kronor per set tror jag det va om ngn är i behov av det =)
Glad påsk alla!
Angående sex så är jag inte ett dugg intresserad av det just nu, min plan är att leva med mannen livet ut, så det hinns med senare ;)
Är det ngn mer som bli illamående lätt när ni äter godis och andra sötsaker? Jag gör det, men jag gillar ju godis, hmmm ett stort problem detta.
Haha.
Trevlig eftermiddag / kväll