Inlägg från: fyrklöver81 |Visa alla inlägg
  • fyrklöver81

Juni-barn

Grattis Dancia och stjärnfrukt- vilka förlossningar! =)

Heja Sverige och heja er som går på övertid.

Själv är det 2veckor till bf och alla förvärkar är som bortblåsta , de försvann i och med hinnsvepnngen, tror hon stängde systemet i stället =)

Här laddas med ny energi, hemska magsjukan är förbi och nu ska fixas det sista , packa bb- väska mm...

trevlig fredag 

• fyrklöver81

Grattis till alla bebisar:) här ligger jag hos svärföräldrarna då min man jobbar dygnspass:( har lite förvärkar mer än vanligt och hoppas innerligt att det inte blir bebis inatt. Vill helst inte föda med svärmor :) men mannen är bara 1,5 timmar bort . Hoppas alla ni som vill får föda inatt, heja heja ;) kram och godnatt på er !

• fyrklöver81

Inte ska det väl rinna då borde det vara vatten

Lucian Caesar skrev 2012-06-16 09:31:38 följande:
    Nån annan som haft så vattniga flytningar att det rinner längs benen? El kan det vart vattnet?!

• fyrklöver81
    MissFörstånd skrev 2012-06-16 19:05:41 följande:
    HeavyD - ja jag hoppas ju det innerligt, men man vet ju aldrig. Tycker det är svårt med värkar för det hade jag aldrig hemma innan jag fick dottern. Men än så länge känns det bara som stark mensvärk och jag ligger med Värmekudde

• fyrklöver81

Uddabus och rocket queen jag hoppas innerligt att ni fått under natten eller är på G!!!!
    Ni gör det så bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

• fyrklöver81
    MissFörstånd skrev 2012-06-19 09:29:27 följande:
    Bf+10 så jag hoppas ni håller på mig också!
    såklart! =)
  • fyrklöver81
    Uddabus skrev 2012-06-19 12:30:44 följande:
    Är inne nu o vi tar nog hinnorna idag... Känns dö läskigt men vad hjälper det att vänta två dagar?
    HÄFTIGT!!!!

Lycka till!!!!!!!!!! =) 
  • fyrklöver81

Grattis till "lillkillen" :)

Uddabus skrev 2012-06-20 07:11:15 följande:
    Nu är Charlie här... 01.25 föddes han med sugklocka. Han vägde 5264 o var 55 lång... Utan att gå sönder ett dugg ligger vi fortfarande på förlossning o han ammar så fint

Svar på tråden Juni-barn