-
hahahahahahahaLillSnurr82 skrev 2012-06-20 21:51:33 följande:Haha jag skrattat ihjäl mig när du skriver att du skällde ut din Karl för att ha fisit.. Själv börja jag stor böla när jag stod på alla fyra och kämpa och kände skit doften.. Försökte viska till min karl- jag sket barnmorskan i ansiktet , fast jag nog i själva verket skrek det mellan snyftningarna..
-
grattis till alla bebisar, och glad midsommar på er alla!
det märks att många fött barn nu , för denna tråd blir färre inlägg i =) men så ska det vara!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
trist det är ju hennes dotter som kommer i kläm!
-
är med kvar, bf på fredag =)
-
Lycka till alla!
Här vill jag att bebis stannar kvar tills i morgon, då min man jobbar dygnspass från i eftermiddag och jag är själv med barn och hund.
Jag har ju risk för väldigt snabb förlossning, så vi får se om det blir aktion inatt. =(
3dagar kvar till bf, me enl statistiken ska han komma idag. födde dottern 39+6. -
illamående kan vara ett gott tecken att bebis är på g. en del både bajsar och kräks för att tömma tarmarna inför :)Emma Stark skrev 2012-06-26 09:48:28 följande:Inte nog med att man har gått över tiden med 10 dagar. Nu ska man börja må illa igen också :( Har mått illa hela morgonen och för en liten stund sen var jag tvungen att springa till toaletten för att spy som en gris :( BEBIS KOM UUUUUUT! :/
Ni som önskar att ni var gravida igen.. vi kan byta ;)
-
Här har det hinnsvepts idag bf -2 , molvärk har börjat, så nu hoppas jag.
Heja ni som går på övertid och grattis till alla nya bebisar, nu är vi inte många kvar i denna tråd!
-
Usch nu vill jag med lämna juni tråden med en bebis, trött på övertid. Vilka är vi kvar hur mkt övertid här är det +3
-
Lycka till låter lovande ;)
ekind skrev 2012-07-01 21:24:27 följande:De håller i sig. Tänkte ta en dusch när det är paus i fotbollen. Det kan nog vara dax men jag har blivit lurad så många ggr! Hoppas på lugnet före stormen för dig! Passa på att vila!
-
Just det AAEV vi hade samma bf =) till helgen, jag räknar med bebis innan dess hahah men så blir det säkert inte.
Visst har du barn sen innan?
Mitt 1a kom 39+5 men det verkar ju inte hjälpa =) -
Är kvar bf +4 :( längtar!
-
Igår kl 13 föddes vår lille son. Kom in till förlossningen 11 30 och han är född 13 så det gick fort och bra. Nu ärr det lälarkontroll sen hem till storasyster. Lycka till alla andra. Kram