Juni-barn
Åh funkar appen såhär tidigt? Jag måste prova Så länge man är medveten om att det kan vara svårt att hitta har man ju inget att förlora (förutom 28:- då :p)
Åh funkar appen såhär tidigt? Jag måste prova Så länge man är medveten om att det kan vara svårt att hitta har man ju inget att förlora (förutom 28:- då :p)
Jag ska nog ladda ner den, som sagt, den kommer man ju ändå vilja ha senare så varför inte? Det är ju inte direkt mycket pengar...
Skruttens mamma: Det är den appen som zenoble skrev om, jag har laddat ner den, ska eventuellt prova senare ikväll när jag går och lägger mig
Kul tips med musiken, ska prova det Vi hade ju begravning för min pappa i fredags och när orgeln drog igång för fullt så blev det rejält med liv i magen. Han hade inte gjort nät väsen av sig på hela dagen men just under en psalm så vaknade han till, antingen i protest eller så gillade han den, vem vet
Jag ska prova appen ikväll Såg på rul att bebisen liksom fällde ihop sig som en fällkniv och kröp ner i bäckenet så det blir där man börjar leta
Idag ska vi åka till Ullared för den stora bebisshoppingen! Vi har gjort världens längsta lista på allt som vi ska köpa innan juni och den har vi med oss, förhoppningsvis kan vi fynda det mesta på Ullared Och sen ikväll är jag äntligen hemma i verkligheten i Stockholm igen, nu dröjer det förhoppningsvis innan det är dags för begravning igen.
Dom gånger jag har varit där har det funnits rätt mycket bebiskläder men som med allt annat där så varierar ju utbudet rätt kraftigt från dag till dag. Men det är inte kläder vi ska fokusera på heller utan mer andra saker. Men roligt ska det bli iaf Hoppas på att hitta lite kläder till mig själv också, som magen får plats i :p Utbudet brukar ju vara sådär men lite basplagg kanske man hittar iaf.
Jag har fortfarande inte känt rörelser utanpå men i förrgår kom det en sån superspark när jag hade gått och lagt mig och jag är övertygad om att den säkert syntes. Om jag inte hade haft duntäcke över dvs
Ojojoj vad vi har shoppat nu... Fyra och en halv timme var vi på Ullared. Nu sitter vi i bilen på väg hem mig Stockholm igen men när vi har kommit hem så ska jag knåpa ihop en liten lista på vad vi köpte och hur mycket det kostade ungefär
All shopping gick på runt 3000, räknade lite för skojs skull vad det hade kostat om vi hade handlat på ex babyland istället och då hade det blivit det dubbla.
Och dregglisarna kostade 15:- styck Fanns fler sorter till andra priser men jag tyckte dom här var finast, svarta med stjärnor på