Juni-barn
Det var jag som köpte vagn på Pramworld! Vi köpte ju både vagn och babyskydd så det blev ju två paket. Frakten gick på £40 men jag tror att om det bara är ett paket så brukar det ligga runt £26.
Det var jag som köpte vagn på Pramworld! Vi köpte ju både vagn och babyskydd så det blev ju två paket. Frakten gick på £40 men jag tror att om det bara är ett paket så brukar det ligga runt £26.
Idag ska jag en sväng till jobbet för att diskutera min sjukskrivning. Jag har ett förslag på hur jag vill jobba men det är ju långt ifrån säkert att det går igenom. Allting handlar ju om när det behövs personal osv... Håll en tumme för mig!
Och jag har anmält mig till gravidvattengympa! Så nästa vecka är det dags, vi får se om det hjälper fogarna nåt.
PIO: Åh vad trist. Finns det alltså ingen i det här landet som tar in iCandys nu? Verkar ju hur dumt som helst. Ingen webbshop ni kan köpa från då?
Igår sa ja ju att jag skulle träffa min chef och diskutera arbetstider i och med min halvtidssjukskrivning. Jag åkte in till jobbet bara för detta (bor strax söder om Stockholm, jobbar precis vid centralen, dvs 30 min enkel resväg) kommer dit 45 innan utsatt tid för att jag trodde att hon redan var där. Icke. Väntar, klockan blir ett, ingen kommer väntar till två, ingen kommer. Då ledsnade jag och gick och köpte semlor istället. Skickade iväg ett mail till henne på eftermiddagen när jag kom hem, fick svar halv elva på kvällen att hon trodde det var tisdag. Kul. Men jag fick arbetstider för idag iaf så får vi diskutera idag hur jag ska jobba sen. Men idag får jag iaf jobba 14.45-19.45 istället för 18.45-05.15 som jag egentligen skulle så det känns bra. Men jag slösade verkligen bort en hel dag.
Pojkarnasmamma: Jag ska också prova vattengympa för gravida, nästa vecka blir mitt första tillfälle, räknar helt med att det hjälper not fogarna. Vi får väl se...
Här får man hoppa in precis när man vill på vattengympan men det är ett privat ställe så man betalar allt själv, det är inte på sjukhuset sas.
Binkelibana: Åh vad jobbigt, kan bara föreställa mig hur det känns innan ni får svar. Hoppas allt går bra för er!
Nu har jag fått mitt nya schema för mina 50% och det ser verkligen toppen ut. Känns hur bra som helst och jag tror att jag kommer att orka jobba i stort sett hela vägen med det här schemat. Skönt!