Juni-barn

Ååå vad trött jag blir på min kropp! Vaknade idag, alldeles svullen om överläppen, kikar i spegeln, och jo visst, inte en utan TVÅ stora munsårsblåsor! Och jag som ska på intervju imorgon! Inte för att det kanske spelar nån roll men det gör ju en hel del för självkänslan om man känner sig snygg eller inte... Och ingen salva hade vi hemma heller. Har tryckt ditt såna där plåster och hoppas att det döljer en del...
Tröstade mig själv med bananpannkakor till frukost
Frågar er här också. Har ni börjat fundera på hur ni ska göra när det närmar sig bf? Söka graviditetspenning? Ta ut fp lång tid innan? Eller kanske semesterdagar? Eller bara försöka jobba så länge det bara går?
Pojkarnas mamma: Tänk att du lyckades bestämma dig till slut Det blir säkert toppen med Frogen
Idag är jag helt galet trött, jag fattar inte hur svårt det ska vara att sova en hel natt?? Självklart just inatt när jag måste upp tidigt också... Nä, imorgon har jag sovmorgon så ikväll blir det nog en sömntablett för att få en hel natts sömn, känns som att det var ett tag sen sist.
Lina007: Jag är sjukskriven 50% pga av fogarna. Läkaren tvekade inte en sekund efter en undersökning så ta dig till en läkare för det funkar inte att jobba när man har så ont.
Är det nån annan som är hungrig heeela tiden? Jag kan äta en rejäl middag med fullkornsprodukter och allt och sen en timme senare måste jag äta igen!
Jag väntar också på besked från fk. Hoppas att det inte tar för lång tid. Ska även skicka in alla uppgifter jag fått från jobbet den här veckan för att få veta vad jag får för fp.
Jag har en liten fråga.....Har åkt på en jäkla foglossning,har fått tid till sjukgymnast nästa onsdag för att konstatera foglossning och prova ut ett bälte.Men helt ärligt vet jag inte hur jag ska fixa jobbet fram tills dess:(( Jobbar ju på restaurang så jag går,står hela dagarna.....måste jag sjukskriva mig själv? kan sjukgymnasterna sjukskriva mig? måste man inte ha en läkare till det?
åååå,känner mig nästan lipfärdig när jag kommer hem från jobbet.((( ibland känns det nästan som att foglossningen triggar igång sammandragningar?! Kan rätt ofta känna som ilningar genom hela magen upp mot brösten som om en nerv låg i kläm eller nått liknande ont som satan gör det iaf:(( någon som känner igen detta??