Juni-barn
Stort Grattis till sonen Zenoble!!
Stort Grattis till sonen Zenoble!!
Stort Grattis till sonen FiaA87!!
Åå va söt han är! Stort Grattis NinnaBus!
Stort Grattis till eran Vera Gammelmamma!!!
Senaste dagarna har de kommit hugg då å då i magen och underlivet, svårt att förklara men så man liksom nästan tappar luften å får stå helt stilla å bara andas, är detta nån form av förvärkar? Nån som vet? Kommer inte ihåg från första barnet då det är 6 år sedan och magen blir ju inte hård utan det är smärta bara under typ 30 sek-2 min
Bor ju i Dalarna jag med å håller med om detta med midsommar, det är ju väldigt heligt här å jag vet inte hur många inbjudningar vi redan fått till olika midsommar middagar å liknande men jag är ju beräknad den 26:e, alltså några dagar efter midsommar så vi har bestämt att vi enbart kommer ta en lugn, skön midsommar hemma, speciellt eftersom vi precis flyttat till hus å eftersom folk redan börjat tjata å fråga om bebisen kommit så kan jag ju bara tänka mig tjatet på midsommar om man ska träffa hela släkten då å ingen bebis anlänt
Missförstånd: Men att folk inte fattar att ni inte orkar just i år, det är väl en sak att bli bortbjuden men att ha stor bjudning hemma när man antingen är höggravid eller har en nyfödd är kanske inte just de man vill lägga all energi på, det tycker jag ni ska förklara för folk eller säg att ni ska resa bort Vi har bland annat blivit bjudna att fira med släkten i Sthlm vilket innebär en resa på 4 timmar, alla räknar med att vi kommer å blev jätte sura när vi försökte förklara att vi i år nog bara vill vara hemma å ta de lugnt, men vadå de finns ju sjukhus här med menar dom på å ja visst gör de det men nu är problemet bara att dom bor utanför Sthlm å har två timmars restid till närmaste förlossning vilket inte känns tryggt eftersom man aldrig kan veta hur fort de går å att dessutom befinna sig på annan ort då känns ju sådär å skulle bebisen mot all förmodan komma innan midsommar så känns det inte speciellt lockande att sätta en nyfödd i bil fyra timmar i hettan, nej i vanliga fall älskar jag midsommar å att fira med släkt å vänner men i år vill jag bara ta de lugnt å mysa hemma med familjen å sen får folk säga vad dom vill
Mitt SF mått ligger på 29 å har gjort 5 veckor nu vilket är under nedersta kurvan, har varit på två TUL som iaf visar att bebisen verkar växa som den ska, visserligen verkar hon vara liten men huvudsaken är att hon följer sin egen kurva, varför magen inte växer har jag inte fått någon förklaring på men jag får gå på lite extra koller och min bebis är också fixerad låångt ner så jag tror de har med de att göra Tror inte du behöver oroa dig alls IdaElinLivia040611!
Nej Rättvik skulle jag heller aldrig kunna bo i pga storleken, alldeles för litet Jag är uppvuxen i Leksand som inte heller är speciellt stort å nu har vi precis flyttat till hus i Falun som är en lite bättre stad storleks mässigt, jag vill ha både land och stad
Kul att fler här inne har anknytningar till Dalarna
Precis tryckt i mig 500 gram jordgubbar, lyckades hitta svensks idag äntligen å köpte för att ha mumsa på efter middagen men jag var alldeles för glupsk å glufsade i mig allt själv