Juni-barn
Hade egentligen också tänkt packa när värkarna kör igång sen men fick något ryck idag å kände mig tvungen På tal om att boa så har jag också rensat, städat, sorterat å fixat här hemma så nu finns de inte en garderob som är i oordning
Hade egentligen också tänkt packa när värkarna kör igång sen men fick något ryck idag å kände mig tvungen På tal om att boa så har jag också rensat, städat, sorterat å fixat här hemma så nu finns de inte en garderob som är i oordning
Min slempropp släppte tre dagar innan sonen är född så vid varje toabesök tittar jag som en besatt å hoppas få se den, man känner sig mer än galen såhär sista veckorna när man letar tecken Med första barnet började jag leta tecken först när jag passerat BF, nu går man som om de vore övertid fast de är veckor kvar
Som jag väntat på att få se den, slemproppen, idag har den på riktigt börjat lossna Visserligen kan de vara veckor kvar ändå men såhär i slutet blir man ju glad å hoppfull för de lilla
Lycka Till Annelie81! Va spännande, nu är det nära för dig
Stort Grattis till alla nya bebisar!! idag har jag varit hos min nya BM, det var inga problem alls att byta å den nya verkar toppen!
Jag frågade om hinnsvepning och hon kunde erbjuda både hinnsvepning och akupunktur från och med nästa vecka
Vi har sex varje dag å har haft hela graviditeten då min lust är väldigt extrem just nu Men jag får heller inga känningar efter sex!
Dagens BM besök V 37: SF mått 31. Fosterljud 140. Blodtryck 120/70. Vikt -2 kg och bebis fortfarande fixerad djupt
Håller tummarna för dig Dancia!
Har också en sambo som jobbar på annan ort då och då, idag åker han till Norrland vilket innebär att han kommer vara 7 timmar bort i några dagar så just nu vore det inte ypperligt om bebis tittar ut
Nangijala: Men så typiskt Ja vi har sagt lika vi, att de liksom inte skulle förvåna oss om de drar igång just när sambon är högst upp i Norrland
Men då våran barnvakt bor 1 timme bort å jag inte har körkort så hoppas jag att sambon är hemma den dagen de drar igång