Juni-barn
Du är super snygg Rocketqueen!!!!
Du är super snygg Rocketqueen!!!!
PojkarnasMamma85: Min mage har varit i rejäl obalans senaste två veckorna å jag har sprungit massa på toaletten samt haft mycket magknip, tänker att de kanske är bebisen som trycker på något vis men vet inte
Usch idag har jag vaknat med feber, halsont å förkylning Men positivt är iaf att solen lyser å de är underbart varmt ute, de gör ju vem som helst på bra humör
Börjar få lite panik över allt som är kvar att fixa å handla, kläder har ja bara köpt några få plagg så de börjar bli dax att shoppa
Är på jakt efter en liten mössa som passar nyfödd, ej hjälm modell, någon som har tips var man kan hitta en sån? Har letat å letat men hittar bara större mössor, de står ofta storlek nyfödd men ändå är dom gigantiska, hade samma problem med sonen när han var liten, tog månader innan han växte i någon mössa, får sy en själv helt enkelt
Varit på tillväxt ultraljud idag. V. 34 å lilltjejen väger nu 2100 gram. Hjärtljud 125-130 och hon är fixerad
Har även gjort tapp mätning idag, tappen har minskat 1,5 cm på 2 veckor men har fortfarande en okej längd enligt läkaren
Jag har inte heller packat väskan än, känns för tidigt än även om de redan är Maj men tror inte riktigt jag har fattat att de faktiskt kommer en bebis snart Kommer nog packa om några veckor. Äter också massor av jordgubbar, fler askar i veckan
Sonen reagerade aldrig på jordgubbar, åt massor den sommaren han är född så alla reagerar inte på dom
Bumman79: Känner igen de där med mycket känslor och oro, jag oroar mig så extremt mycket hela tiden, över sonen, över sambon. Sambon jobbar borta en del å jag tror hela tiden att något ska hända honom, går runt med en klump i magen hela tiden, riktigt jobbigt då jag inte alls är van med dessa känslor. Nog för att jag alltid oroar mig å är lite överbeskyddande men inte såhär extremt!
Drömde inatt att jag födde en son, att dom sett fel på ultraljudet Födde honom helt lugnt hemma i vardagsrummet, sen la jag honom i en filt å GICK hela vägen till BB, super stor var han, såg ut som en två månaders med massor av hår
ska bli skoj å se sen om jag kommer föda en jätte
Grattis på födelsedagen Lycka 4 Guu så gott med jordgubbstårta
Min mage har också varit väldigt spänd hela dagen, lite obehagligt
UnderbaraPojke: Jag har heller inte alls fattat att jag faktiskt ska få en bebis, de känns så otroligt overkligt, precis som när jag väntade sonen å jag har så svårt att liksom glädjas och slappna av innan bebisen ligger i mina armar, vägen dit känns så lång även om de är så nära men nu börjar man på allvar längta Skönt att du hittat en sovställning som funkar, min mage är ännu inte i vägen när jag ska sova men de står nog inte på förens den exploderar i storlek