IdaElinLivia040611 skrev 2012-03-06 08:22:22 följande:
Lycka 4: Beklagar

.
Idag e det vanligt BM besök, känns skönt att få gå dit också och inte bara tillhöra spec mvc. Det blir blodprover och mäta/lyssna på magen. Och antagligen vägning...bläääää!!!! Har nog ökat typ 8 kg tror jag eftersom jag inte får röra mig ett smack förutom här i lägenheten.
Börjar tära lite på psyket att bara vandra hemma. Men i helgen var vi ju i alla fall i stan jag och mannen. Både lör och sön. Då kan man ju åka bil. Satt på mysiga cafeér i solen. Det var härligt.
I morgon är det mätning av tappen igen. Hoppas allt ser bra ut så dom inte tvingar mig i sängläge. Men det tror jag inte. Allt känns bra förutom jävulsk foglossning.
Vi närmar oss sista 10 veckorna tjejer, fan va vi e bra :)
Ja visst är det jobbigt, jag blir så ledsen och på dåligt humör. Min man är helt fantastisk och ställer upp och gör allt men det är så påfrestande att alltid ha ont och inte kunna göra något. Jag har i och för sig kronisk värk i vanliga fall också men foglossning är nåt helt annat. Har du rullstol när du åker typ till stan och så? Min läkare tycker jag ska ha det så jag kan komma ut lite menjag känner mig så uttittat redan med kryckorna. Jag isolerar mig mer och mer