Juni-barn
vad roligt, vad blev det för något?
Då var det min tur att ta en sväng till förlossningen. Säkert ingen fara men sammandragningar som jag är tvungen att andas mig igenom. Troligtvis en infektion i underlivet. Eftersom mannen är på brandövning hela dagen kan jag inte få tag på honom. Måste fixa barnvakt och lite så
Tack, det är säkert ingen fara men de ville kolla upp tappen så den inte är påverkad. JAg brukar ha mycket förvärkad. Jag vill också ha maj juni NUUUU
Jag är också öm i magen. Just nu fattar jag inte hur man ska kunna gå i tre månader till.
Min låg med huvudet långt ner, var på förlossningen i lördags. Har fått mycket onda sd så ville kolla upp det. Hon sa att det inte är någon fara, det blir, precis som eftervärkarna, värre för varje barn. Konstigt men jag är fortfarande orolig, fick inget förtroende för den läkaren. BM var jättegullig men läkaren skitkonstig, tyckte jag. Menmen bara att försöka lugna ner sig. tröttheten och värken börjar ta på humöret. Jag orkar inte ens försöka vara trevlig. Någon mer än jag som har börjat må illa igen?