Juni-barn
Kul att alla är så olika. När jag var ung var jag ett riktigt kontrollfreak men det har jag varit tvungen att släpa lite på. Vi har så mycket i vår familj som inte är klart och som vi inte kan skynda på så det är bara att vänta och se
Kul att alla är så olika. När jag var ung var jag ett riktigt kontrollfreak men det har jag varit tvungen att släpa lite på. Vi har så mycket i vår familj som inte är klart och som vi inte kan skynda på så det är bara att vänta och se
Om det blir en pojk har vi lite att köpa och ordna med men blir det en tjej har vi det mesta. Ett babygym och en babysitter behöver vi så småningom, kläder förståss:)
Vi har nästan inte pratat om namn, just nu känner jag mig väldigt långt efter alla andra. Vi har inte ordnat nåt och inga namn:) Hm får se om energin kommer snart. Det är ganska mycket just nu känner jag. På dagarna gör jag inget men när mannen kommer hem finns det inte mycket tid kvar. Han får ju sköta om allt härhemma och de stora barnen tar ju sin tid, aktiviteter, provläsning, umgänge, övningskörning, jobbsökande mm. Min äldsta dotter som fick förlösas med urakut kejsarsnitt har varit dålig igen så mycket energi går åt till att vara ledsen och orolig. Men men bra att tiden går fort det andra löser sig. Ska till bm på fredag, då ska jag prata lite om värken, förlossningen och om föräldrakurs mm. Ser fram emot det.
Jag ska även prata lite med henne om mina fosterrörelser. Jag tycker inte att dete känns som vanligt:(
Ja fyran var inte heller klart men det kan ju vara kul att ha lite ideer i alla fall;)
Helt sjukskriven här också:( Längtar tills det blir lite varmare så att man kan vara ute lite.
Någon mer än jag som är vansinnigt TÖRSTIG?