Juni-barn
Ja det måste vara jättejobbigt. Vi har haft sån tur med våra, de har stortrivts. Den äldsta trivdes inte hos sin dagmamma när hon gick i skolan. Men då var hon så stor så hon fick sluta.
Ja det måste vara jättejobbigt. Vi har haft sån tur med våra, de har stortrivts. Den äldsta trivdes inte hos sin dagmamma när hon gick i skolan. Men då var hon så stor så hon fick sluta.
Skönt att höra att det är fler som är känsliga, jag gråter för allt. Som ni kanske vet blev jag ju mormor för en vecka sedan och det var lite kritiskt så jag trodde det var därför men det kanske har med denna tiden i graviditeten att göra då.
hm, jag har inte ens ställt mig på vågen. Hade inte gått ner efter 4 an och känner mig inte helt nöjd med kroppen. Det är ju så svårt när man inte kan röra sig heller. Jag försöker tänka mig för men sen blir jag så sugen på kvällen. Jag kan lova er alla "unga" att det blir svårare att gå ner i vikt efter 40. Det small bara till:( Jag försöker hela tiden tänka att jag duger som jag är och att jag snart har fått 5 barn och är över 40 men nånstans i bakhuvudet ser jag bilden av den 25 åriga 3 barnsmamman med snygg kropp och magrutor
Är i v 23+1 idag om exakt en vecka är ja i samma vecka som ja födde sonen...börjar kännas lite nervöst att närma sej den veckan. Vad kommer ske den här gången??? förhoppningsvis flyter allt på som det ska!
vi har inte heller förberett så mycket. Har ju endel grejer kvar efter 2,5 åringen och det andra ordnar sig, de små liven behöver ju inte så mycket och det är ganska länge kvar. Jag har typ 3,5 månad kvar.