Juni-barn
Jag måste fråga:
vi har en tjej som blir 3 i juli, hon är lite till växten. Vi har två bilar men en bilstol. Funderar på vad vi ska köpa för stol till andrabilen. Hon kommer ju inte vara riktigt 4 år när syskonet vuxit ur babyskyddet.
Jag måste fråga:
vi har en tjej som blir 3 i juli, hon är lite till växten. Vi har två bilar men en bilstol. Funderar på vad vi ska köpa för stol till andrabilen. Hon kommer ju inte vara riktigt 4 år när syskonet vuxit ur babyskyddet.
Tack för tipsen, har kollat på bilder, jag tycker den ser liten ut men bilder kan ju vara missvisande. Är det babyproffsen som säljer om man vill kolla i butik?
Det känns tungt i dag. MIn pappa ligger på sjukhus efter att ha KOL och dåligt hjärta, han har varit dålig till och från i flera år. Nu har han legat inne ett tag och i veckan fick mamma reda på att han fått en rumskompis som hade influensa. I morgon skulle min pappa få komma hem men i natt har han fått influensa. Jag blir så arg och ledsen, hur kan de lägga en med influensa på samma rum som en svårt sjuk hjärtlungpatient?
enortsmamma:lycka till
Enortsmamma, vad skönt att allt var bra.
Har varit på sjukhuset hos min pappa, förklaringen till att han har fått ligga i samma rum som en med influensa var att de inte hade fler rum. Vi fick ha munskydd, förkläde och plasthandskar på oss. Det är inte mycket med honom och han har gett upp:( Får åka in i morgon igen om han klarar natten.
Angående fosterrörelser så är det ju också så att det kan skilja ganska mycket beroende på om du ska ha i början eller i slutet på juni. Hur ofta man känner fosterrörelser alltså, även vad du har för kroppsbyggnad. Jag tror att det viktigaste är att man försöker lära känna si´n kropp och sin baby och att man inte går omkring och är orolig. Skönt att enortsmamma blev väl omhändertagen.
Tack, vad gulliga ni är:) Precis vad man behöver en sån här dag
Tack alla, pappa överledvde natten och är mycket bättre. Det är segt virke i den gubben:)Tyvärr ligger jag med feber och ont i halsen idag, hoppas jag inte smittade honom i går, men vi hade ju munskydd på oss och jag kramade honom aldrig.
Jag har också varit mycket sjukskriven. Första gången höll jag på att bli tokig men med åren lär man sig leva med detmen det är lätt att deppa ihop. Man vill så mycket, nu längtar jag till juni så att man kan börja göra lite nytta igen.