Juni-barn
Ring förlossningen och fråga. Det är jättejobbigt att inte veta
Har varit hos BM i dag. JAg måste ha världens bästa BM. Alla värden var bra. En tid har bokats för samtal om igångsättning, värktabletter och sömntabletter. Jag har även kommit med i en f-grupp som startar nästa vecka, det ska bli kul att ha något att se fram emot om
Någon som råkat ut för att de utvecklat antikroppar om ni är rh negativa? Vad innebär det i så fall?
tack för era svar ang rh negativ. Jag vet inte vad jag är!!! Är snart 5 barnsmamma och fd blodgivare men jag kommer inte i håg. När jag var hos bm i går så skulle hon ta prov och se om jag bildat antikroppar, tänkte inte så myclet på det utan började fundera när jag kom hem. JAg måste ringa ner och fråga. Jag tror inte jag har fått nån spruta de andra gångerna. HJÄLP jag börjar nog bli gammal:)
Angående järn, som någon sa blutsaft är inte lika mycket i men för mig räcker det. Jag har även tagit hjälp av laxeboraldroppar, vet inte hur bra det är men hatar att inte kunna sköta magen.
Jag har inte vägt mig sen inskrivningen:) Blir väl en chock sen, särskilt med tanke på att jag just nu mår illa pga för mycket godis.
Det har varit två bränder på mindre än i dygn i vår lilla håla, den i natt tros i alla fall vara anlagd, lite läskigt tycker jag.
I dag har vi börjat lite iordningsställande inför babyn. Det ska sättas upp lite väggar och tapetseras och grejas med lite nya gardiner och så:) Ett lite provisoriskt bygge till sonen flyttar hemifrån, då det är dags att flytta runt allas rum igen.